اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مسئولان در انعکاس سفرهای دولت کوتاهی کرده‎اند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: کوتاهی مسئولان در انعکاس سفرهای دولت موجب شده رسانه‎های بی‌انصاف انتقاداتی داشته باشند.

مسئولان در انعکاس سفرهای دولت کوتاهی کرده‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای سفرهای استانی در سالگرد یکصدمین سفر استانی دولت در خراسان رضوی اقدامی تحسین برانگیز بود.

وی بیان کرد: مسئولان با بیان خدمات و اقدامات انجام شده دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: نهاد ریاست جمهوری تاکید بر انجام سفر چهارم دولت به بوشهر در خرداد ماه داشت اما به‌خاطر دلایلی از جمله گرمی هوا و تلاش برای اجرای بیشتر مصوبات عنوان کردیم سفر در زمان دیگری انجام شود.

جهانبخش اضافه کرد: حضور استان بوشهر در مطبوعات و رسانه‎های کشوری بسیار ضعیف است اگر چه مطبوعات محلی با رویکردهای سیاسی نه جرأت و نه شجاعت دارند خدمات دولت را منعکس کنند.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‎های اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: حضور مسافران و شرایط آب و هوایی و ظرفیت‎های بوشهر برای مسئولان گردشگری یک هشدار بود که در سال آینده امکانات بیشتری برای میزبانی از مسافران نوروزی فراهم کنند.

وی افزود: ما نیازمند برنامه‎ریزی حساب شده و چند ساله در زمینه گردشگری هستیم ،هنرمندان ما ظرفیت این را دارند تا در عرصه‎های ملی و بین‌المللی بدرخشند.

استاندار بوشهر گفت: باید برنامه صنعت توریسم را به دور از سلیقه‎ها سازماندهی کنیم و برای درآمدزا بودن صنعت توریسم نیازمند طرح جامع هستیم.

وی اضافه کرد: هیچ شکایتی از دستگاه‎های اجرایی به ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نرسید و این نشان از یک تجربه موفق بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ظرفیت هتل‎ها در استان بوشهر بسیار کم است، میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم دفاع مقدس را به خاطر نبود هتل کافی از دست دادیم.

جهانبخش اظهار داشت: همچنین به دلیل نبود سالن مناسب همایش و هتل میزبانی اجلاس تولیدات سیمای صدا و سیمای استان‎ها را از دست دادیم.

وی با اشاره به لغو سفر رئیس جمهور به بوشهر گفت: در جریان اجلاس نماز به دلیل عدم حضور رهبر معظم انقلاب در تهران رئیس جمهور به بوشهر تشریف نیاوردند و در همایش خلیج فارس نیز رئیس جمهور عنوان کردند در سفر به ابوموسی در مورد خلیج فارس صحبت کرده است.

در پایان از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول