اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه خرم‌آباد:

اوضاع امروز بحرین ناشی از بی‌عرضگی مقامات آن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: اوضاع امروز بحرین از بی‌عرضگی مقامات آن ناشی شده است.

اوضاع امروز بحرین ناشی از بی‌عرضگی مقامات آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، آیت‌الله عباسعلی صادقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌آباد ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: تقوای الهی در گرو انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی به اوضاع فعلی کشور بحرین اشاره کرد و گفت: اوضاع امروز بحرین و اظهارات مقامات عربستان از بی‌ارزشی مقامات کشور بحرین است.

صادقی با تاکید بر اینکه ملت بحرین بیدار هستند، گفت: این ملت در مقابل دیکتاتوری آل‌خلیفه ایستاده و در مسیر خود ثابت قدم است.

وی یادآور شد: آل‌خلیفه باید هر چه سریع‌تر از کشور بحرین برود و این کشور را به حال خود بگذارد.

خطیب موقت جمعه خرم‌آباد در ادامه به توطئه‌های استکبار جهانی برای ایجاد خلل در مسیر ملت ایران اشاره کرد و گفت: 3 دهه است که آمریکا برای انحراف مسیر ایران اسلامی نقشه می‌کشد ولی تاکنون در نقشه‌های خود موفق نشده است.

صادقی با اشاره به تشدید تحریم‌ها علیه ایران، بیان داشت: سال‌هاست که ایران اسلامی تحت تحریم‌های کشورهای استکبار قرار دارد ولی مستحکم و استوار ایستاده است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد:‌ رمز پایداری ملت ایران در مقابله با همه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب بوده است.

صادقی ادامه داد: دشمنان بدانند که هر چقدر ایران اسلامی را تحت فشار تهدیدها قرار دهند، ملت ایران خودکفا شده و به پیشرفت‌های بهتری دست می‌یابد.

وی پیشرفت کشور را در زمینه انرژی هسته‌ای از جمله توفیقات و دستاوردهای مهم این تحریم‌ها دانست و گفت: امروز آمریکا و دیگر ایادی استکبار در دنیا منفور شده‌اند و تهدیدها و تحریم‌های آنها بی‌اثر بوده‌ است.

صادقی در ادامه مردم را به تقوای الهی فرا خواند و گفت: عمر کوتاه بوده و انسان برای یافتن وفای الهی و ورود به بهشت آفریده شده است.

وی افزود:‌ دنیا یک مسافرت کوتاه است که باید از آن برای رسیدن به قرب الهی نهایت استفاده را ببریم.

لازم به ذکر است، بعد از نماز جمعه امروز نمازگزاران خرم‌آبادی مسیر الغدیر خرم‌آباد را تا خیابان انقلاب این شهرستان با فریاد "مرگ بر آل‌خلیفه"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر رژیم صهیونیستی" راهپیمایی کردند و حمایت قاطعانه خود را از کشور بحرین اعلام داشتند.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول