اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان مطرح کرد

برخورداری فرودگاه زنجان از زیر‌ساخت‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: فرودگاه این استان از همه زیر‌ساخت‌های بین‌المللی برخوردار بوده و توسعه باند این فرودگاه توسعه بیشتر آن را محقق می‌کند.

برخورداری فرودگاه زنجان از زیر‌ساخت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: در کنار همه توفیقات و کارهای بزرگی که در زنجان انجام شده است، انجام پروازهای خارجی از مهم‌ترین برنامه‌های این استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با نگاه جدی از ظرفیت‌های بلااستفاده فرودگاه زنجان در حال حاضر استفاده می‌شود، افزود:‌ آغاز پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان موجب خوشحالی مردم شده است.

استاندار زنجان با اشاره به تحقق آرزوهای مردم زنجان برای سفر به عتبات عالیات و حج خاطرنشان کرد: آغاز پروازهای خارجی موجب می‌شود تا مردم بدون مشکل به مقاصد خود اعزام شوند.

وی از برپایی سفر هوایی زنجان به مشهد به صورت مستمر خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سفرهای خارجی استان نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه پروازهای خارجی استان به عتبات عالیات و حج بدون وقفه از فرودگاه زنجان پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: آغاز پروازهای خارجی استان زنجان اتفاقی ماندگار برای تاریخ این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای ادامه برنامه‌های فرودگاه زنجان یادآور شد: تعامل، همکاری و برنامه‌ریزی‌های لازم موجب شده تا امروز شاهد تحقق آرزوی دیرینه مردم این استان باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه رکورد نصب تجهیزات روشنایی در کشور توسط فرودگاه زنجان رقم خورده است، یادآور شد: نصب این تجهیزات در کمتر از دو ماه در استان زنجان محقق شده است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی فرودگاه زنجان از برنامه‌های استان است، افزود: توجه همزمان به پروازهای داخلی و خارجی و صدور کالا از این فرودگاه از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به آغاز پروازهای زنجان به تهران تصریح کرد: هر روز یک پرواز از زنجان به تهران با ظرفیت 45 نفر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول