اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان با اشاره به ‌سنگ‌اندازی‌های مخالفان‌

پروازهای جده از فرودگاه زنجان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: با وجود سنگ‌اندازی‌های مخالفان پرواز‌های فرودگاه زنجان، پرواز‌های جده از این فرودگاه آغاز می‌شود.

پروازهای جده از فرودگاه زنجان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای‌ فرودگاه زنجان اظهار کرد: در روزهای نخست که مسئله راه‌اندازی پروازهای جده از فرودگاه زنجان مطرح شد، بسیاری از افراد با این مسئله مخالفت کرده و اقدام به سنگ‌اندازی کردند.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته فقط پروازهای مشهد از فرودگاه زنجان شکل می‌گرفت، اضافه کرد: مسئولان فرودگاه و مسئولان استان به این موضوع اکتفا نکرده و تلاش‌های لازم را به منظور راه‌اندازی پروازهای جده از فرودگاه زنجان را انجام دادند.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: راه‌اندازی پروازهای مقصد خارج به راحتی امکان‌پذیر نبوده و احتیاج به ایجاد زیرساخت‌های لازم بود، از این رو مسئولان استان اقدام به ایجاد این امکانات در فرودگاه زنجان کردند.

وی با اشاره به سنگ‌اندازی برخی از افراد مخالف با شکل‌گیری پروازهای خارجی از فرودگاه زنجان افزود: این افراد نه تنها با راه‌اندازی پروازهای خارجی مخالف بودند، بلکه در تلاش برای تعطیلی پروازهای مشهد نیز بودند.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه از دو سال گذشته اقدامات برای شکل‌گیری پروازهای خارجی آغاز شده است، اضافه کرد: از جمعه این هفته روز 29 اردیبهشت ماه پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد جده آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از انجام پروازهای عمره از فرودگاه زنجان، در روز 16 خرداد نیز پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان آغاز می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به تلاش بی‌وقفه مسئولان در راه‌اندازی پروازهای عمره از فرودگاه زنجان افزود: در حال حاضر نیز برنامه‌‌ریزی‌ها برای شکل‌گیری پروازهای تمتع از فرودگاه زنجان در حال برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون توسعه کمی و کیفی در فرودگاه زنجان شکل گرفته است، اضافه کرد: در صورت ایجاد هماهنگی‌های لازم بستر مناسب برای شکل‌گیری پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

رئوفی‌نژاد امکانات ایجاد شده در فرودگاه را توسعه کمی و کیفی این مرکز عنوان کرد و افزود: نگاه دینی به توسعه فرودگاه، توسعه فرهنگی و نظم موجود در فرودگاه از جمله مسائلی است، که مورد توجه مسئولان اجرایی فرودگاه و مسئولان استان بوده و در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود، افزود: در حال حاضر نیز مسئولان استان زنجان در تلاش برای توسعه و پیشرفت استان هستند.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به بحث معنوی راه‌اندازی پروازهای حج و عتبات از فرودگاه زنجان اضافه کرد: انجام پروازها از فرودگاه نیازمند همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در این بخش است و همه دستگاه‌ها موظف به انجام وظایف خود در این زمینه هستند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول