اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

برگزاری اجلاس اوپک در محمودآباد نیازمند احداث فرودگاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد گفت: برگزاری اجلاس اوپک در محمودآباد نیازمند احداث فرودگاه است.

برگزاری اجلاس اوپک در محمودآباد نیازمند احداث فرودگاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی عصر امروز در همایش تجلیل از شوراهای بخش مرکزی محمودآباد در سخنانی شوراها و دهیاران را به عنوان سرمایه ارزشمند شهرستان دانست و تصریح کرد: نخستین نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است استفاده از فرصت طلایی برای خدمت به مردم در مقام شوراها است و با توجه به اینکه یک سال از عمر شوراهای کنونی باقی مانده است باید خودمان را سنجش کنیم.

امام جمعه محمودآباد افزود: آیا به نفع خودمان یا به نفع مردم قدم برداشتیم و آیا دلبستگی فقط به اسم داشتیم و یا به فردای قیامت و پاسخگویی به امام و شهدا فکر کردیم و با این فکر آیا فرصت‌سازی کردیم یا خیر.

اسماعیلی بیان داشت: ارزیابی عملکرد دولت‌های نهم و دهم نشان از آن دارد که فعالیت چشمگیری در این دو دولت نسبت به دولت‌های گذشته صورت گرفته است.

وی خطاب به شوراها اظهار داشت: باید نگاه شما به عنوان وکلای مردم از بالا به پایین باشد بدین معنا که در مواجهه با خواسته‌ها و برخی ناملایمتی‌های مردم صبور باشید چرا که حق با مردم است و شانی بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد بنابراین نباید از برخی انتقادها دلخور و یا سرخورده شویم.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه برعکس شهرهای دیگر، محمودآباد ظرفیت بالقوه‌ای دارا است، بیان داشت: ولی ما به خوبی از این ظرفیت استفاده نکردیم که بخشی از این ضعف‌ها ناشی از بی‌تجربگی و برخی نیز از بی‌تفاوتی است و باید محکم و قوی به عنوان نماینده مردم از حقوق آنها دفاع کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از عملکرد مثبت احمد ناطق نوری نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های محمودآباد و نور در مجلس تصریح کرد: باید قدردان زحمات مسئولان گذشته اعم از نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان باشیم و از فرصت‌هایی مانند حضور نخبگان این شهر در مسئولیت‌های استانی و حتی کشوری نهایت استفاده را ببریم.

امام جمعه محمودآباد در پایان با اشاره به اینکه مجتمع نفت محمودآباد در گذشته به عنوان مقر اجلاس اوپک مدنظر بوده است از معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران خواست با توجه به اینکه وزیر نفت با این موضوع موافق است و بزرگ‌ترین مشکل پیش روی این مسئله نداشتن فرودگاه است در این زمینه اقدامات موثری انجام دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول