اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تشیع بندرجاسک:

‌سکوت سازمان ملل در برابر مردم بحرین غیر انسانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تشیع بندرجاسک گفت: سکوت سازمان ملل در برابر مردم بحرین سکوتی غیر انسانی است.

‌سکوت سازمان ملل در برابر مردم بحرین غیر انسانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جواد غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه برادران و خواهران باید در امتحانات الهی دقت داشته باشند، اظهار داشت: هر روز از زندگی انسان توسط خداوند متعال مورد امتحان قرار می‌گیرد که برادران و خواهران باید به این امر الهی واقف باشند و در این امتحانات الهی دقت داشته باشند.
وی با بیان اینکه هواپیمای فوق جاسوسی آمریکا توسط واحد جنگ الکترونیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گرفتار شد، گفت: این پیروزی ایران مورد سردرگمی آمریکایی‌ها در منطقه شده که نشان دهنده قدرت دفاعی ایران اسلامی در دنیاست.
خطیب جمعه جاسک ادامه داد: امروزه ملت ایران نسبت به توطئه آمریکا بیش از پیش واقف و نخواهند گذاشت دست تجاوزگران مزدور به خاک کشورشان دراز شود.
غلامی افزود: دولت آمریکا با این دخالت‌های بی مورد خود در دیگر دولت‌ها به ویژه در انتخابات کشور روسیه خود را مدافع حقوق بشر می‌داند که این گونه دخالت‌ها خوشایند هیچ دولت و ملتی نیست و این امر نوعی تحمیل بیش نیست.
امام جمعه جاسک ادامه داد: مردم ایران باید همچنان صدای مردم بحرین باشند و حکومت آل خلیفه و آل سعود را نوعی حکومت خام و پوچ بدانند چرا که ملت غیور بحرین هم همین را می‌خواهد.
وی تصریح کرد: امروز هم سکوت سازمان ملل در برابر مردم بحرین سکوتی غیر انسانی است و این سکوت باعث زورگویی‌های بیشتر رژیم آل خلیفه و آل سعود بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع بحرین خواهد شد.
غلامی از صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به دلیل پوشش خبری مراسم عاشورای حسینی تقدیر و اظهار داشت: رسانه وظیفه مهم و موثری را در پوشش خبرهای مهم دارد و مسئولان باید پا به پای این قشر تأثیرگذار قدم نهند و نهایت همکاری را با آنها داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول