اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

اعتراض برای الحاق بحرین به عربستان وظیفه هر ایرانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: آل‌خلیفه جنایت می‌کند و آل‌سعود حماقت و وظیفه هر ایرانی است که نسبت به الحاق بحرین به عربستان اعتراض کند و بگوییم حقوق بشر یک بام و دو هوا تا کی ادامه می‌یابد.

اعتراض برای الحاق بحرین به عربستان وظیفه هر ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر بزرگ در سال 61 است.

وی با بیان اینکه امام(ره) پس از فتح خرمشهر طی بیانیه‌ای اعلام کردند خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: در این فتح بزرگ غنیمت و اسرای زیادی از دشمن گرفته شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه دور دوم مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در سوم خردادماه سال جاری در بغداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: اسرائیل با شیطنت‌های خود سعی در به بن‌بست کشیدن این مذاکرات دارد و قصد دارد این دور از مذاکرات را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

وی با بیان اینکه غرب نباید مسیر خود را دوباره اشتباه برود، یادآور شد: اگر به فتوای رهبر معظم انقلاب توجه کنند، بسیاری از مسائل رفع می‌شود و باید به کشورهای که دارای بمب اتم هستند، ایراد بگیرند، نه ایران که به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است.

دهشیری در ادامه با بیان اینکه اخیراً سران کشور مسلمان جمهوری آذربایجان در ادامه اقدامات ضد اسلامی خود اجازه برگزاری رژه به هم جنس‌بازان را داده‌اند، بیان داشت: بر این هوس‌بازان و سران پوک مغز ننگ باد.

وی با بیان اینکه اخیراً شایعه شده است یک جوان نادان ایرانی در کشور آلمان آلبوم جدیدی ارائه کرده و در یکی از ترانه‌های خود به امام هادی(ع) و در پوستر تبلیغاتی خود به بارگاه این امام بزرگوار توهین کرده است، گفت: این‌گونه افراد راه سلمان رشدی را می‌روند و مرتد هستند.

امام جمعه اردستان در ادامه با بیان اینکه بحرین در آتش و خون به سر می‌برد، تصریح کرد: شاه این کشور که نمی‌تواند خشم مردم را فرو بنشاند، دست به دامن عربستان شده و کشور را به آنها بدهد که این سبب شعله‌ور شدن خشم مردم شده است.

وی با بیان اینکه این لقمه از گلوی وهابی‌های عربستان پایین نمی‌رود، یادآور شد: هر حرکتی این‌گونه برای ما ایرانیان حساس است و عکس‌العمل امروز مردم ایران پس از نماز جمعه نسبت به این تصمیم خود پیامی برای دنیا است.

دهشیری با  اشاره به اینکه عربستان می‌خواهد بحرینی که تا چند سال پیش جزء خاک ایران بود را ببلعد، ادامه داد: آل خلیفه جنایت می‌کند و آل‌سعود حماقت و وظیفه هر ایرانی است که نسبت به این حرکت شوم اعتراض کند و بگویم حقوق بشر یک بام و دو هوا تا کی باید ادامه داشته باشد.

وی به برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار اردستان اشاره کرد و گفت: وظیفه داریم از زحمات آقای سلگی در مدت 18 ماه گذشته در راستای خدمت به مردم و رفع محرومیت‌های شهرستان قدردانی کنیم و به آقای جعفری نیز خیر مقدم می‌گوییم.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه کلنگ احداث میدان ورودی شهر اردستان زده شده است، افزود: امیدواریم این حرکت به چند مورد عکس و فیلم ختم نشود و کار اجرایی به سرعت آغاز شود و مردم صبر ایوب و عمر نوح ندارند که چندین ده سال هم منتظر اجرا و اتمام این طرح باشند.

در پایان نماز جمعه امروز اردستان نمازگزاران در حمایت از مردم بحرین و اعتراض نسبت به الحاق این کشور به عربستان تظاهرات کردند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول