اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه یاسوج:

آل‌سعود و آل‌خلیفه سرنوشتی بهتر از قذافی ندارند‌

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه یاسوج با اشاره به هلاکت خفت‌بار قذافی گفت: بی‌تردید آل‌سعود و آل‌خلیفه باید منتظر سرنوشتی بدتر از قذافی باشند.

آل‌سعود و آل‌خلیفه سرنوشتی بهتر از قذافی ندارند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید‌علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه مرکز استان کهگیلویه ‌و بویراحمد با دعوت به رعایت و پاکی و پرهیزگاری با ذکر حدیثی از امام‌علی(ع) اظهار کرد: تقوا، نجات‌دهنده انسان‌ها بوده و اگر مردم اهل تقوا باشند و به وظیفه خود عمل کنند در قیامت اهل نجات می‌شوند و برای همیشه از ناراحتی و عذاب در امان خواهند بود.
وی به آیه 39 تا 41 سوره نجد به سه اصل اساسی در اسلام اشاره کرد و گفت: اصل اول این است که هر کس مسئول اعمال خود بوده و بار گناه خویش را به گردن خواهد گرفت.
‌حسینی به اصل دوم اشاره کرد و گفت: بهره و پاداش هر کس در آخرت سعی و کوششی است است که در دنیا انجام داده و البته هر کس تلاش کند شامل لطف خدا می‌شوند و نه اینکه هر کس هر کاری کرد مشمول الطاف الهی خواهد بود.
خطیب جمعه یاسوج با بیان اصل سوم مورد اشاره در این آیات عنوان کرد: کارهای اشخاص در دنیا دقیقا مورد محاسبه قرار می‌گیرد و به اندازه عمل صالح پاداش دریافت می‌کند.
حسینی در همین زمینه بیان کرد: هر ملتی که بخواهد پیشرفت و ترقی کند خودش باید حرکت کرده که اگر ملت ایران حرکت نمی‌کرد هرگز به چنین درجه‌ای به توسعه و پیشرفت جهانی نمی‌رسید.
امام‌جمعه یاسوج با بیان استقبال تاریخی مردم مؤمن کرمانشاه از مقام معظم رهبری عنوان کرد: همه اقشار مردم در این استقبال سهیم بودند به ویژه جوانان که حضور با بصیرت آنها در این استقبال تاریخی همه معادلات بیگانگان را به هم ریخت.
وی گفت: استقبالی که مردم آن دیار از مولای خود کردند موجب بهت و حیرت جهانیان شد و اینک جای سؤال است که کدام مسئول و کدام رهبر و رئیس‌جمهور مدعی حقوق بشر این گونه مورد استقبال مردم خود قرار می‌گیرد.
‌حسینی به قیام وال‌استریت اشاره کرد و گفت: همه به روشنی دیدیم که طرفداران دروغین حقوق بشر در این خیزش با مردم خود چگونه برخورد کرده‌اند که ژست‌های پوشالی و توخالی آنها در زمینه دموکراسی و حقوق بشر متجلی شد.
امام‌جمعه یاسوج از ادعای زعامت جهان اسلام و رهبری قاره آفریقا از سوی قذافی سخن به میان آورد و گفت: مرگ این جورثومه فساد حیات تازه‌ای به مردم مسلمان لیبی بخشید و بیداری اسلامی یک گام محکم به جلو برداشت که به حتم با وعده پروردگار چنین انتظاری و البته بدتر‌ از آن منتظر آل خلیفه و آل سعود است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول