اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی:

آل‌ سعود و آل خلیفه در سراشیبی نابودی هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی گفت: حکام مستکبر آل‌ سعود و آل خلیفه با کشتار شیعیان در سراشیبی نابودی قرار گرفته اند.

آل‌ سعود و آل خلیفه در سراشیبی نابودی هستند
سیدعلی سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن محکوم کردن جنایات مزدوران آل سعود و آل خلیفه در کشتار شیعیان مظلوم بحرین و عربستان اظهار داشت: حکام مستکبر آل سعود و آل خلیفه که بازیچه دست آمریکا و رژیم اشغال‌گر قدس قرار گرفته‌اند با رجوع به تاریخ اسلام باید از سرنوشت اسلاف خود یعنی بنی‌امیه و بنی‌عباس درس عبرت بیاموزند.
وی به کشتار و مظلومیت شیعیان و محبین اهل البیت(ع) در طول تاریخ اسلام اشاره و تصریح کرد: به گواه تاریخ پیروان مذهب حقه تشیع بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره توسط بدخواهان و قاصبان خلافت مورد وحشیانه‌ترین تعرض‌ها قرار گرفته به نحوی که ائمه معصومین (ع) همواره شیعیان خود را به تقیه سفارش نموده‌اند.
این فعال سیاسی اصولگرا حکومت بنی‌امیه و بنی‌عباس را وحشیانه‌ترین حکومت‌ها نسبت به شیعیان دانست و خاطرنشان کرد: اهل بیت پیامبر گرامی اسلام که به حکم قرآن به دور از هر آلودگی بودند به دست بدترین اشقیا یعنی خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس که خود را جانشین رسول الله(ص) می‌دانستند با چه مظلومیتی به شهادت رسیدند.
سیدزاده ادامه داد: به تبع پیروان اهل‌بیت(ع)نیز توسط غاصبان خلافت تحت سخت‌ترین فشارها قرار گرفتند و چه کشتار وسیعی توسط این غاصبان صورت گرفت که می‌توان از حجاج‌بن یوسف ثقفی حاکم جبار کوفه به عنوان کسی نام برد که بسیاری از محبین خاندان عصمت و طهارت را به وحشیانه‌ترین شیوه‌ها به شهادت رساند.
دبیر حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی سرنوشت سردمداران حکام مستکبر و جنایتکار آل سعود و آل خلیفه بسیار وحشتناک‌تر از سرنوشت بنی‌‌امیه و بنی عباس دانست و نسبت به کشتار شیعیان مظلوم بحرین و عربستان هشدار داد.
این کارشناس مسائل سیاسی همچنین اظهار داشت: حکومت پادشاهی عربستان سعودی که خود را ام‌القری جهان اسلام و خادم حرمین شریف می‌داند با کشتار شیعیان، که بیش از 100 سال است از کوچکترین حقوق شهروندی حتی محرومند در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک این حکومت ستمگر که اساس آنان با تفکرات سلفی ابن تیمیه و محمدبن عبدالوهاب باحمایت انگلستان پایه گذاری شد فروپاشیده و شیعیان از بند این حکومت جبار و خون آشام رها شوند.
سیدزاده همچنین تحولات منطقه را برگرفته از نهضت حضرت امام خمینی(ره)که متاثر از نهضت عاشورای حسینی(ع) برشمرد و با آرزوی نابودی هرچه سریع‌تر حکومت آل سعود و آل خلیفه، ملت ایران را در کنار تمام ملت‌های مظلوم منطقه دانست.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول