اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه اراک:

آل خلیفه و آل سعود در انتظار مرگی مانند قذافی باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک گفت: عبدالله صالح، آل خلیفه و آل سعود مرده‌های نم کشیده‌اند و بدانند که بزودی باید در انتظار مجازات و مرگی مانند قذافی باشند.

آل خلیفه و آل سعود در انتظار مرگی مانند قذافی باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند اگر در یمن از عبداله صالح، در بحرین از آل‌خلیفه پلید جنایتکار و آدم‌کش و در عربستان از آل سعود حمایت کنند، خواهند توانست آنها را برای خودشان نگاه دارند، زهی خیال باطل، چرا که اینها مرده نم کشیده‌اند و در انتظار مجازات و مرگی مانند قذافی هستند و نباید بیش از این آبروی خودشان را در دنیا ببرند.
وی تاکید کرد: امروز عصر بیداری ملت‌ها، بیداری مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، ملت‌ها بیدار شده‌اند و دیگر در برابر توطئه‌های آمریکا و دسیسه‌های آنان تسلیم نخواهند شد.
امام جمعه اراک افزود: قطعا آمریکایی‌ها از بیداری اسلامی رنج می‌برند، از اینکه مردم تونس پای صندوق‌های رای می‌آیند و به اسلام رای می دهند مکدر می‌شوند و رنج می‌برند.
دری نجف‌آبادی ادامه داد: هرکجای دنیا اسلام که بروند خود را مستهسل خواهند دید چرا که مردم در آنجا حاکم هستند و این مردم با آمریکا و مزدوران آنها بیگانه‌اند.
 
* مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ما نهفته است
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ما و ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان دنیا نهفته است، تصریح کرد: هیچ انسانی در برابر قلدری‌ها و دیکتاتوری‌های آمریکا حاضر به تسلیم نیست و هیچ اسلامی در برابر زور و قلدری حاضر به خضوع نخواهد بود و آمریکایی‌ها چه انتظار غلطی دارند!
وی خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا و کاخ سیاه در گذشته همچنین خواب‌هایی را می‌دیدند که دیگر آن دوران گذشت و سپری شد، این ملت‌هایی که به پا خواسته‌اند تا گور این جنایتکاران را نکنند دست‌بردار نخواهند بود.
دری نجف‌آبادی اضافه کرد: آمریکایی‌ها با جنایاتی که نسبت به کشور ما انجام داده‌اند هنوز بر این انتظارند که جمهوری اسلامی ایران در برابر این همه زورگویی‌ها و جنایت‌ها ساکت بنشینند و ملت‌های مسلمان در برابر ظلم و ستم آنها سکوت کنند.
 
* 13 آبان روز واقعی قیام ملت‌های مسلمان در برابر آمریکای جهانخوار است
امام جمعه اراک با اشاره به روز 13 آبان که مصادف با روز سخنرانی امام در رابطه با کاپیتولاسیون است، گفت: 13 آبان روز بررسی پرونده استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست در طول 50 و 60 سال گذشته نسبت به ملت مظلوم ما، ملت‌های مظلوم منطقه، ملت مظلوم فلسطین و سرزمین مقدس قدس است.
وی افزود: 13 آبان روز واقعی قیام ملت‌های مسلمان در برابر آمریکای جهانخوار، دیکتاتور و قلدر است که ملت ما توانست در این روز به راحتی این دیکتاتور را به زانو درآورد.
امام جمعه اراک ابراز داشت: اگر پرونده آمریکا و اسرائیل غاصب را در پیش از 60 سال گذشته بررسی کنیم خواهیم دید که جنایتکاران آمریکایی و اسرائیل غاصب در کودتای 28 مرداد تا سال 57 یعنی به مدت 25 سال در جنایت‌های شاه، در غارت ایران، در تسلط ساواک جهنمی شاه بر ملت مظلوم ما، در ارتباطات پشت پرده شاه با رژیم جنایتکار صهیونیست، غارت ذخایر ارزی و وابسته نگه داشتن کشور، شریک و سهیم بودند.
 
* امریکایی‌ها فرماندهان ارشد و لایق سپاه را تهدید رسمی به ترور می‌کنند
دری نجف‌آبادی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب حقش این بود که آمریکایی‌ها دیگر در قانون ایران دخالت نمی‌کردند، تصریح کرد: در وقتی ما گروگان‌ها را آزاد کردیم یکی از شرایطی که از آمریکا خواستیم این بود که آمریکا دیگر در امور داخلی ایران دخالت نکند.
وی در ادامه گفت: حالا باید پرسید آمریکای‌ها در کارهای داخلی ایران دخالت نمی‌کنند، مگر ننگین‌تر از این می‌شود که ارباب‌های آمریکایی بگویند که باید برویم سپاهیان و فرمانده‌های ارشد و لایق سپاه را ترور کنیم و تهدید رسمی به ترور کنند.
خطیب جمعه اراک تصریح کرد: یک چیز پوک و غیرواقعی در مورد سفیر عربستان در آمریکا، به راه انداختند و ما را به چیزی که همه‌اش دروغ، ساختگی، افترا و تهمت بود و هیچ چیزی هم اتفاق نیفتاده بود، متهم کردند.
وی یادآور شد: به خاطر همین تهمت‌ها هم می‌خواهند ما را به شورای امنیت ببرند و بگویند که ایران می‌خواسته سفیر عربستان را ترور کند.
امام جمعه اراک ابراز داشت: خودشان رسما تهدید می‌کنند که ما باید رجال، شخصیت‌ها، سپاهیان و پاسداران رشید ملت ایران را ترور کنیم، باید از دنیا پرسید که چه کسی تروریست است، جمهوری اسلامی ایران که خود قربانی تروریست است یا آمریکای جنایتکار که رسما دعوت به ترور فرماندهان لایق ما می‌کنند.
 
* امریکا ننگت باد با این برنامه‌های غلط و استراتژی‌های جنونی آمیز
دری نجف‌آبادی یادآور شد: آیا در دنیا ننگ از این بالاتر می‌شود که سردمداران و مدعیان دروغین دموکراسی در دنیا به جای اینکه به مسائل داخلی خودشان بپردازند، به 50 میلیون نفر مردم زیر فقر خودشان رسیدگی کنند، مردم آمریکا را راضی نگاه دارند، وال استریت را ساماندهی کنند و به جای اینکه عدالت و دموکراسی را در داخل کشورشان برقرار سازند، بیایند و نسبت به یک کشور قدرتمند و با عظمتی مثل جمهوری اسلامی ایران بگویند رجال برجسته شما را ترور خواهیم کرد.
وی بیان داشت: واقعا آمریکا ننگت باد با این برنامه‌های غلط و استراتژی‌های جنونی آمیزی که در دنیا به راه انداخته‌ای.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها صدام را چقدر حمایت کردند از منافقین کوردل که چند هزار نفر از شخصیت‌های مهم کشور ما را ترور کردند چقدر حمایت کردند، ما فقط 17 هزار شهید ترور داریم شهدایی مانند صیاد شیرازی‌ها، مطهری‌ها، مفتح‌ها، هاشمی سنجانی‌ها، شهریاری، علی‌محمدی که از اساتید برجسته فیزیک دنیا بودند، اینها به دست و با حمایت و پول چه کسانی ترور شدند.
وی در پایان سخنان خود یاد آیت‌الله عمید زنجانی که در هفته گذشته دعوت حق را لبیک گفت گرامیداشت و برای ایشان از خداوند متعال طلب مغفرت کرد.
این مسئول به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) نیز اشاره کرد و اذعان داشت: قدرشناسی از فرصت‌ها برای تحصیل علم و معرفت در خدمت‌رسانی به مردم از درس‌های مهم اهل بیت(ع) است که باید به آن توجه ویژه داشت.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول