اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

سرنوشت آل‌خلیفه بدتر از قذافی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قشم گفت: آل خلیفه باید بداند با جنایاتی که علیه مردم بحرین مرتکب می‌شود سرنوشتی بدتر از قذافی در انتظار آنان است.

سرنوشت آل‌خلیفه بدتر از قذافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز باشکوه جمعه اظهار داشت: موج بیداری ایجاد شده در کشورهای اسلامی نویدبخش آینده جهان اسلام است.
وی افزود: وعده خدا برای نصرت مسلمانان و مستضعفان علیه مستکبران نزدیک است و انقلابیون باید مواظب مکر و حیله دشمنان در زمینه مصادره انقلاب خود باشند.
امام جمعه قشم ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور صد در صد دمکراسی است و انتخابات آزاد در این نظام از مهم‌ترین نشانه‌های این واقعیت است.  
حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه پایانی خبرگان رهبری افزود: انتخابات در نظام اسلامی یک امر میمون و مبارک است و کاندیداها و حامیان آنان نباید کاری کنند که خدای ناکرده شیرینی انتخابات در کام مردم تلخ شود.
وی ادامه داد: کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حامیان آنان تقوای سیاسی را نصب العین خود قرار دهند و از تخریب یکدیگر که خواست دشمنان نظام است، پرهیز کنند.
خطیب جمعه قشم با اشاره به بخش دیگری از بیانیه پایانی اعضای مجلس خبرگان رهبری در زمینه اهمیت معیشت و کار مردم تصریح کرد:خبرگان رهبری در بیانیه خود براساس نظام مردم سالاری دینی حاکم در ایران، بر برخورداری آحاد مردم از شرایط خوب زندگی و کار تاکید کرده‌اند که نشان از روح بلند بزرگان نظام ایران اسلامی نسبت به مردم وفادار به انقلاب دارد. 
این مسئول با اشاره به سرنگونی سردمداران وابسته کشورهای اسلامی مصر، لیبی و یمن، خطاب به حاکمان بحرین بیان داشت: آل خلیفه بداند با جنایاتی که علیه مردم مظلوم بحرین مرتکب میشود آینده‌ای بدتر از سرنوشت فرعون مصر و قذافی در انتظار آنان است. 
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول