اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از آذرماه امسال آغاز می‌شود؛

اجرای طرح آموزش مکاتبه‌ای نماز در فارس

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس از اجرای طرح آموزش مکاتبه‌ای نماز با عنوان پله‌های آسمانی در سراسر فارس خبر داد.

اجرای طرح آموزش مکاتبه‌ای نماز در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح 7 هزار و 500 دانش‌آموز دوره متوسطه در مراکز شبانه‌روزی آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی با مطالعه شش بروشور آموزشی، در مدت سه ماه با مفاهیم، احکام و فلسفه نماز آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به این که هدف از انتخاب این مراکز ایجاد بستر و زمینه حضور دانش‌آموزان در این امر به صورت شبانه‌روزی و استفاده از اوقات فراغت نوجوانان مناطق محروم و ترویج فرهنگ نورانی نماز بوده است، افزود: با آموزش این دانش‌آموزان، شبکه عظیمی از نیروی انسانی را برای ترویج فرهنگ نورانی نماز ایجاد می‌کنیم که به عنوان یاوران نماز، همسالان خود را به سوی این فریضه الهی جذب می‌کنند.
سقاچی در مورد محتوای آموزشی طرح مکاتبه‌ای نماز ابراز داشت: محتوای آموزشی طرح درباره رمز و رازهای نماز با ادبیات جوان‌پسند تهیه شده و طی آن فراگیران با آداب و آیین زیبایی‌های نماز، نمازهای واجب و مستحبی و نمازهای اولیای دین آشنا می‌شوند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح اسفند ماه سال جاری در مسابقه پایانی شرکت می‌کنند و ستاد اقامه نماز استان فارس به سه تن از برگزیدگان که بالاترین امتیاز را کسب کنند جوایزی اهدا و از عوامل اجرایی طرح در مراکز شبانه‌روزی نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی می‌کند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول