اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح فارس صورت می‌گیرد

اجرای طرح نظام جامع ارزیابی فرهنگ نماز

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از اجرای طرح نظام جامع ارزیابی ترویج فرهنگ نماز در سطح این استان در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح نظام جامع ارزیابی فرهنگ نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح که از سوی ستاد اقامه نماز کشور تهیه و ابلاغ شده است، شامل دو بخش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه نماز است.

وی با اشاره به آیین‌نامه ترویج و گسترش فرهنگ نماز، مصوبه سال 76 هیئت دولت گفت: اجرای دقیق این آیین‌نامه که شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی در مورد اقامه نماز و ترویج فرهنگ نمازخوانی مطرح شده به عهده مسئولان دستگاه‌های اجرایی است و کارشناسان ستاد اقامه نماز نیز با حضور در دستگاه‌های مختلف بر عملکرد آن‌ها در مورد اجرای صحیح برنامه‌های دستگاه‌های مورد نظر با محوریت نماز نظارت و در پایان سال نیز ارزیابی نهایی را صورت می‌دهند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس برگزاری جلسات هماهنگی با دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های این ستاد اعلام و خاطرنشان کرد: نخستین جلسه رابطان اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی این استان در سال جاری، شنبه 21 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تشکیل می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از دیدگاه‌های مسئولان بلندپایه استانی درباره جایگاه فریضه نماز در ابعاد گوناگون، بیان سیاست‌های ستاد اقامه نماز در سال 1391 و تجلیل از ادارات برتر در امر اقامه نماز مهم‌ترین محورهای این نشست است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول