اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان تأکید کرد

بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از فناوری‌های نوین ارتباطی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: روابط عمومی‌ها باید روش‌های سنتی را کنار گذاشته و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی به سمت روابط عمومی مدرن و الکترونیکی گام بردارند.

بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از فناوری‌های نوین ارتباطی

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، احمد سعیدی چهارشنبه شب در همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر شهرستان زرند اظهار داشت: امروز تبلیغات به عنوان یکی از کارکردهای مهم هر روابط عمومی مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: این عرصه خطیر و اثرگذار می‌تواند در دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... نقشی غیر قابل انکار داشته باشد به نحوی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در بیانات اندیشمندانه خود سلاح تبلیغات را از سلاح جنگ برنده‌تر می‌دانستند که این مسئله به نوبه خود تأکیدی مجدد بر جایگاه رفیع و حائز اهمیت روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها است.

سعیدی ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها و برخورداری متولیان این بخش از علوم و فنون تخصصی را ضروری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید روش‌های سنتی را کنار گذاشته و با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی به سمت روابط عمومی مدرن و الکترونیکی گام بردارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی گفت: باید در مسیر تولید حرکت کنیم و روابط عمومی‌ها می‌توانند نقشی بسیار مهم در راستای اجرایی شدن این شعار داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم گام‌های بلندی در توسعه و آبادانی کشور برداشتند، خدمات دولت خدمتگزار را ستودنی خواند و بیان داشت: دولت‌های نهم و دهم بسیاری از کارهایی که دولت‌های گذشته فقط بیان کرده و هیچ‌گاه اقدام به عملی کردن آن نکردند، را عملی کرد به طوری که خدمات ارزشمندی در ابعاد مختلف در دیدار چهره به چهره هیت دولت و شخص رئیس جمهور در مناطق مختلف صورت گرفته است.

سعیدی خاطر نشان کرد: این خدمات به نحو شایسته اطلاع‌رسانی نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 70 نشریه محلی در استان فعالیت دارند، افزود: استان کرمان بعد از استان تهران در جایگاه دوم قرار دارد.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به بیان نقش و جایگاه رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم ارتباطات پرداخت و گفت: مدیران روابط عمومی باید با مدیریت صحیح  در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم گام برداشته و تسهیل کننده امور باشند.

وی بر برگزاری جلسات آموزشی و بسترسازی مناسب برای تقویت و حمایت از روابط عمومی‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری می‌توانند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مفید واقع شوند.

کرمی با بیان اینکه هنوز نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در بدنه بسیاری از دستگاه‌ها ناشناخته است، عنوان کرد: همه باید برای اعتلای جایگاه و تقویت روابط عمومی‌ها تلاش کنیم.

فرماندار زرند بر فعالیت بیش از پیش مطبوعات محلی تأکید کرد و بیان داشت: امیدواریم مطبوعات محلی با انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خدمات ارزشمند نظام را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول