اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایر استان فارس تاکید کرد

اجرایی‌شدن آیین‌نامه ساماندهی عشایر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: پیگیری اجرایی‌شدن آیین‌نامه ساماندهی عشایر از موضوعات موثر برای رفع مشکلات جامعه عشایری به شمار می‌رود.

اجرایی‌شدن آیین‌نامه ساماندهی عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مشاور استاندار فارس در امور عشایر، در نخستین جلسه نشست هم‌اندیشی رابطان ادارات کل استان فارس اظهار داشت: این جلسه برای نخستین بار و با هدف شناسایی مشکلات و هماهنگی در راستای رفع آن‌ها برگزار شده است.

امین‌الله قربانی کشکولی با اشاره به جایگاه عشایر فارس در کشور افزود: تمام مسئولان استان فارس برای رفع مشکلات جامعه عشایری توجه ویژه‌ای دارند و ما باید شاهد پیشرفت تمام‌جانبه این جامعه باشیم.

وی ابراز داشت: برخی از مشکلات عشایری تنها با هماهنگی و تعامل بین دستگاهی قابل حل است و در این راستا انتظار داریم تا مسئولان مساعدت بیشتری در این زمینه داشته باشند. 

قربانی کشکولی توجه ویژه مدیریت ارشد فارس به جامعه عشایری را از جمله نقاط قوت برای رفع مشکلات آنان دانست و گفت: مباحث بهداشتی، امنیتی و کوچ از مهمترین مباحث مورد توجه ما است و پیگیری اجرایی‌شدن آیین‌نامه ساماندهی عشایر از موضوعات موثر برای رفع مشکلات جامعه عشایری به شمار می‌رود.

این جلسه با ارائه نظرات رابطان عشایر در دستگاه‌های اجرایی استان فارس و بررسی راهکارهای حل مشکلات، پایان یافت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول