اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره زنان نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد

42 نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و محلی از 42 زن و دختر نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران تجلیل به عمل آمد.

42 نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اختتامیه نخستین جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد شامگاه امروز با حضور معاون اداری مالی سازمان امور عشایر کشور و جمعی از مسئولان استانی و محلی در گچساران پایان یافت.

* معرفی توانمندی‌های عشایر از اهداف برگزاری این جشنواره بود

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه و جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر این استان اظهار کرد: این نمایشگاه و جشنواره در راستای معرفی زنان و دختران نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

امین کمالوندی افزود: ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای بومی و سنتی زنان و دختران عشایر و معرفی فرهنگ و محصولات عشایری به جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در مراسم افتتاحیه جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری این جشنواره کاری بزرگ در راستای معرفی توانمندی‌ها و معرفی نخبگان عشایری کهگیلویه و بویراحمد به جامعه این استان بود.

* از برگزاری جشنواره‌‌های عشایری حمایت می‌کنیم

مرتضی رهنما با اعلام حمایت از برگزاری این گونه جشنواره‌ها، عنوان داشت: برگزاری جشنواره‌های عشایری فرصت مناسبی برای خلق و معرفی استعداد‌های پنهان و معرفی نشده عشایر است.

به گزارش فارس در اختتامیه جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر از ثریا رشیدی دختر شایسته و برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 5 میلیون ریال تجلیل به عمل آمد.

ثریا رشیدی دختر شایسته و برتر عشایر کهگیلویه و بویراحمد دارنده رتبه هفت پزشکی در منطقه سه کشوری، مقام برتر مسابقات علمی بوده و در زمینه فعالیت‌های مذهبی در حوزه قرآن و نهج‌البلاغه مقام‌های مختلفی کسب کرده است.

برپایه این گزارش در مراسم اختتامیه جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر از 42 زن و دختر برگزیده و نخبه عشایری با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

زنان و دختران عشایر دارای رتبه‌های برتر در زمینه پزشکی محلی، کارآفرینان برتر همچنین خانواده‌های شهدای عشایر از برگزیدگان جشنواره زنان و دختران نخبه عشایر کهگیلویه و بویراحمد بودند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول