اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد

آغاز طرح مطالعاتی فاضلاب در گلوگاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور کاهش آلودگی‌های دریای خزر، طرح مطالعاتی اجرای فاضلاب گلوگاه آغاز شد.

آغاز طرح مطالعاتی فاضلاب در گلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه محمدتقی حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه اظهار داشت: برای ارایه خدمات مطلوب در حوزه آب و فاضلاب نیاز به همراهی همه مسئولان شهرستانی داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب و فاضلاب مازندران به 7 هزار بهره‌بردار گلوگاهی خدمات ارائه می‌دهد تصریح کرد: آب آشامیدنی شهروندان گلوگاهی از چهار حلقه چاه با آبدهی 85 لیتر در ثانیه تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران میزان آب مورد نیاز شهروندان گلوگاهی را 75 لیتر در ثانیه اعلام کرد و بیان داشت: میزان تولید آب در شهر گلوگاه 7 هزار و ‌344 مترمکعب در روز است.

وی با اشاره به پروژه‌های آبرسانی شهر گلوگاه گفت: حفر و تجهیز دو حلقه چاه با آبدهی 30 لیتر در ثانیه و احداث خط انتقال به طول 1800 و 500 متر در برنامه کاری قرار دارد که برای اجرای این طرح 5 هزار و 300 میلیون ریال اعتبار نیاز داریم.

حسین‌زاده یادآور شد: با افتتاح این طرح یک‌هزار و 800 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این طرح‌ها در دو مرحله و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

* یک‌هزار و 600 کیلومتر شبکه آبرسانی مازندران فرسوده است

وی میزان شبکه‌های آبرسانی گلوگاه را 6 هزار و 300 کیلومتر شبکه آبرسانی است اعلام کرد و بیان داشت: یک‌هزار و 600 کیلومتر شبکه آبرسانی مازندران فرسوده است.

*30 کیلومتر از شبکه آبرسانی گلوگاه فرسوده است

مدیرعامل آبفای شهری مازندران اذعان داشت: 30 کیلومتر از شبکه‌های آبرسانی گلوگاه فرسوده است.

وی در ادامه به اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: پس از اجرای این قانون در کشور بیش از 7 میلیون مترمکعب آب در شهرهای مازندران صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه از شروع مطالعات طرح فاضلاب گلوگاه خبر داد و بیان داشت: این طرح با هدف کاهش آلودگی‌های دریای خزر و همزمان در شش شهر دیگر مازندران در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول