اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

اقدامات عربستان منطقه را به آتش می‌کشد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات سرکوب‌گرانه و مداخله‌جویانه عربستان در بحرین منطقه خاورمیانه را به آتش و تنش خواهد کشاند.

اقدامات عربستان منطقه را به آتش می‌کشد

زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: متاسفانه قیام ملت‌های مسلمان آزادی‌خواه و عدالت‌طلب در کشورهای عربی موجب نشده است که حکام زورگوی برخی از این کشورها به سر عقل آمده و دست از اقدامات غیر منطقی و غیر عقلانی بردارند.

وی تصریح کرد: به‌ عنوان نمونه بیش از یک سال است که مردم بحرین برای دست‌یابی به حقوق مشروع و مسلم خود قیامی را آغاز کرده‌اند که سران عربستان سعودی بدون توجه به خواست حق مردم بحرین با لشگرکشی به این کشور به صورت رسمی دست به خون‌ریزی می‌زنند.

* قیام ملت‌ها با گلوله خاموش نمی‌شود

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر با یادآوری انقلاب‌ شکوهمند اسلامی و حمایت کشورهای غربی از رژیم طاغوت و تشابه این انقلاب با قیام ملت‌های مسلمان طی سال‌های اخیر گفت: اگر قرار بود صدای مردم با گلوله خاموش شود، به طور قطع امروز حکومت‌های جباری چون پهلوی‌ها و قذافی‌ها در منطقه حکومت می‌کردند.

الهیان با تاکید بر اینکه حکام عربستان باید از تاریخ درس بگیرند، گفت: انتظار این بود که وقتی ارتش عربستان طی 15 ماه اخیر نتوانست قیام ملت بحرین را سرکوب کند، به اشتباه خود پی برده و دست از خون‌ریزی بردارد.

وی با اشاره به طرح عجیب عربستان برای سلطه قرار دادن کامل بحرین، خاطرنشان کرد: این رفتار حکام عربستان سعودی به طور قطع آشوب و تنش در منطقه را افزایش داده و منجر به آتش کشیدن خاورمیانه خواهد شد.

الهیان در پایان تاکید کرد: بر فرض که حکام دست‌نشانده با این طرح موافقت کنند، اما به طور قطع ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه به ویژه انقلابیون بحرین هیچ‌ گاه چنین طرح مزدورانه‌ای را نخواهند پذیرفت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول