اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد؛

افتتاح سومین خانه کارآفرینی روستایی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به ضرورت توسعه خانه‌های کارآفرینی در بخش روستاها از افتتاح سومین خانه کارآفرینی روستایی در این منطقه خبر داد.

افتتاح سومین خانه کارآفرینی روستایی در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، حبیب‌اله غفوری گفت: به منظور توسعه اقتصادی خانوارها و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب سومین خانه کارآفرینی روستایی این منطقه در روستای چالطرخان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه دو خانه کارآفرینی روستایی دیگر نیز در روستای قاسم‌آباد و قلعه نو فعال است، خاطرنشان کرد: خانه کارآفرینی روستایی چالطرخان که یک حمام متروکه در این روستا بوده، فضای 100 مترمربعی دارد.

معاون شهردار منطقه 20، فعالیت خانه‌های کارآفرینی را برای تقویت و پرورش خلاقیت و استعدادهای محلی مفید دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 17 خانه کارآفرینی با هدف اشتغال‌زایی و ارائه آموزش‌های مهارتی در منطقه 20 فعالیت دارند.

این گزارش حاکی است، خانه‌های کارآفرینی در زمینه‌های ساخت ربات و تولید پلیمرهای صنعتی، قالیبافی، صنایع دستی، کیف و کمربند چرم، طراحی دکوراسیون منزل، تولید ساک، پتو، تابلو فرش و تولید پوشاک فعالیت دارند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول