اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی اساتید و فراگیران برتر

سومین جشنواره کارآفرینی استان اردبیل به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره کار آفرینی استان اردبیل با معرفی اساتید و فراگیران برتر امروز به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره کارآفرینی استان اردبیل به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم اختتامیه این جشنواره که صبح امروز به همت مرکز همیاری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی برگزار شد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل اصلی‌ترین باور اعتقادی مسلمانان را جهاد در حوزه اقتصادی اعلام کرد.

اکبر قاسمی با بیان اینکه پیام مشترک نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر عمدتاً بر تلاش برای رسیدن به خودکفایی و صرفه‌جویی با تکیه بر توان و سرمایه‌های ملی تاکید دارد، افزود: هدف انقلاب ما نیز رسیدن به خودکفایی و دوری جستن از وابستگی به استکبار و دولت‌های زورگوی جهان است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه رسیدن به خودکفایی آرمان اصلی ملت ایران است، تصریح کرد: دانشجویان هر ایده و نظری که در راستای تحقق پیام نوروزی امسال داشته باشند مسئولان موظف به حمایت از آن هستند تا بتوان به اهداف اصلی سال تولید ملی، یعنی حمایت از کار و سرمایه ایرانی دست یابیم.

این مسئول فعالیت و کارآفرینی را سبب رونق اجتماعی عنوان کرد و گفت: ایران با دارا بودن سرمایه‌های انسانی برای رسیدن به خودکفایی در حوزه تولید علم و سرمایه ملی از بی‌نظیر‌‌ترین کشورهای دنیاست.

قاسمی ادامه داد: پیشینه تاریخی، ارزشمند و دارای ادعا و قدرت ایران اسلامی در کنار سایر مزیت‌ها این شهامت و اقتدار را به فرزندان این خاک می‌دهد تا با امیدواری بیشتر به دنبال ابداعات باشند.

وی تصریح کرد: برخورداری جوانان یک جامعه از ابداعات نو و بدیع از ملزومات و محورهای اصلی توسعه جامعه است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: جوانی که توان کارآفرینی داشته باشد به جستجوی فرصت‌های استخدامی نیازی ندارد بنابراین انتظار می‌رود در سالی که همه ابزارها و امکانات آماده کار است مسئولان نیز فرصت را مغتنم شمرده و در کنار جوانان و حامی آنان باشند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول