اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

کار آفرینی موتور رشد و توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه کار آفرینی موتور رشد و توسعه کشور است.

کار آفرینی موتور رشد و توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده پیش ازظهر امروز در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در شهرکرد، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در راستای نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فصل جدیدی را در این استان فراروی جوانان جویای کار ایجاد خواهد کرد، گفت: استان چهارمحال و بختیاری قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست و برنامه‌ریزی بر استعدادها و توانمندی‌های این استان موجب فراهم سازی بستر اشتغال در کشور خواهد شد.

فروزنده اجرای پروژه‌های ملی و کشوری در این استان را گواهی روشن بر توانمندی‌های این استان برشمرد و گفت: اجرای پروژه عظیم پالایشگاه در لردگان با بکارگیری 400 متخصص و نیرو ظرفیت سرمایه‌گذاری در این استان را توجیه‌پذیر می‎سازد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین سند اشتغال در این استان، گفت: با تدوین این سند ظرفیت اشتغال در استان مشخص و روند برنامه‌ریزی‎ها با دقت و سرعت عمل بیشتر اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش جایگاه و اهمیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان در این سند کاملا مشخص شده است تا با تعیین وظایف و نقش‌های این مراکز شرایط لازم برای ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و رفع مشکلات بیکاری در استان در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

فروزنده با بیان اینکه در حال حاضر جهت‌گیری نظام و دولت در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان است، گفت: باید جهت‌گیری محافل علمی در راستای ایجاد اشتغال و تحقق بخش اهداف اشتغالزایی کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کار آفرینی موتور رشد و توسعه کشور است، تصریح کرد: با توجه به دلایلی که در زمینه اهمیت کارآفرینی وجود دارد ضروری است برنامه ریزان و کارگزاران دولتی با حمایت همه جانبه از فرایند کارآفرینی و برنامه ریزی جامع، زمینه رشد و ترویج فرهنگ کارآفرینی را فراهم کنند.

نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی در شهرکرد گشایش یافت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول