اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پیوند صنعت و دانشگاه انجام شد

کارگاه‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه آزاد قائمشهر

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه آموزش کارآفرینی شیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار شد.

کارگاه‌های آموزش کارآفرینی در دانشگاه آزاد قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، برای نخستین بار در مازندران در راستای تحقق هدف پیوند دانشگاه‌ها با صنعت، نخستین کارگاه آموزش کارآفرینی شیمی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه در بخش تئوری برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در این همایش با تاکید بر علمی بودن مبنای فعالیت دانشگاه آزاد واحد قائمشهر، برگزاری سمینار و کارگاه آموزش کارآفرینی را بهانه‌ای برای فعال کردن تیم‌ها و انجمن‌های علمی عنوان کرد و افزود: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر پیوند دانشگاه و صنعت، لزوم برگزاری چنین کارگاه‌هایی طرح شد که نخستین کارگاه امروز با نام کارگاه شیمی با حضور دانشجویان و اساتید شیمی برگزار شد.

حسین جعفری میدانسر با اشاره به شعار ملی سال‌جاری هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را معرفی صنعت به دانشجویان و نیز آموزش مساعدت خواستن از دولت توسط متقاضیان جویای کار برای تاسیس بنگاه‌های زودبازده در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: دانشجویان با پایان کارگاه تئوری شیمی پنج بازدید علمی از پایانه نفتی ساری، کارخانه آرد نکا، کارخانه تولید تن ماهی بابلسر، کارخانه رنگ و پلی‌اتیلن بشل و قائمشهر انجام می‌دهند.

وی از استقبال دانشجویان از شرکت در کارگاه‌های آموزشی در رشته‌‌های شیمی، شیمی کاربردی، مهندسی شیمی، صنایع غذایی، کاربردی، نفت و پلیمر خبر داد و متذکر شد: کارگاه بعدی در رشته عمران برگزار می‌شود.

جعفری در پایان اذعان داشت: بسیج دانشجویی قائمشهر در استان مازندران‌، در بخش‌های اعزام کاروان راهیان نور، برگزاری اردوهای جهادی و کسب رتبه‌های نخست در مسابقات ورزشی عناوین برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول