اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان‌وبلوچستان:

مخابرات در زمینه ارتقای‌ کیفیت آموزشی الکترونیکی آمادگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان‌وبلوچستان گفت: مخابرات هرگونه آمادگی در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی الکترونیکی را با آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان دارد.

مخابرات در زمینه ارتقای‌ کیفیت آموزشی الکترونیکی آمادگی دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود قلی‌پور امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش زمینه‌ساز توسعه زیربنایی و ساختاری در ایران اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه فرهیختگان تعلیم و تربیت، موفقیت و پیشرفت در راه علم و دانش را مدیون معلمان دانست. 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان هم ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل مخابرات استان وهیئت همراه، از توجه دستگاه‌های اجرایی نسبت به امر آموزش و پرورش تقدیر کرد.

غلامرضا محمدقاسمی گفت: برای داشتن آموزش و پرورش قوی با توجه به سند تحول بنیادین با کمک شرکت مخابرات ایران می‌توانیم زیر ساخت‌های الکترونیکی را فراهم کنیم که در این راستا نقش شرکت مخابرات استان بسزا و قابل توجه خواهد بود.

در این دیدار 580 دستگاه مودم با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال به اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای توزیع در مدارس توسط مخابرات استان اهداء شد.

 

*پیشکسوتان با ارزش‌ترین گنجینه‌های علمی جامعه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان همچنین در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی که در اردوگاه فرهنگی تفریحی فاطمه الزهرا(س) زاهدان برگزار شد اظهار داشت: پیشکسوتان فرهنگی با ارزش‌ترین گنجینه‌های فرهنگی و علمی جامعه به شمار می‌روند.

محمدقاسمی افزود: پیشکسوتان بزرگترین تکیه‌گاه برای نظام تعلیم و تربیت هستند و رشدعلمی هر جامعه منوط به بهره‌گیری از تجربیات ارزنده این قشر عظیم جامعه است.

نماینده پیشکسوتان استان هم در این مراسم از زحمات مدیرکل و کارکنان اداره‌کل به خاطر برنامه‌ریزی برای تدارک واجرای این برنامه شاد و مفرح تقدیر و تشکر نمود. دو نفر از پیشکسوتان هم به بیان خاطره از دوران شیرین معلمی پرداختند. در پایان هم هدایایی به رسم یادبود به پیشکسوتان اهداء گردید.

*دویست معلم نمونه شهرستان زهک مورد تجلیل قرار گرفتند

فرماندار زهک امروز در مراسم تجلیل از 200 معلم نمونه این شهرستان ضمن قدردانی و تشکر از قشر فرهنگی به‌ویژه معلمان در برگزاری هرچه بهتر مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان به واسطه شغلشان که ادامه‌دهنده راه انبیا است و شرافت شغلیشان، مسئولیت سنگینی به عهده دارند که شامل تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و پرورش آنها هم از لحاظ علمی و هم روحی می‌شود.

احمد دهمرده افزود: این امر باعث می‌شود تا معلمان همواره به یاد داشته باشند که باید با دقت کامل به کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازند.

در پایان مراسم ستاد بزرگداشت مقام معلم از 200 معلم شهرستان زهک تجلیل به عمل آمد، همچنین در این مراسم از 10 دانش‌آموز این شهرستان که در مسابقات آزمایشگاهی و المپیادهای استانی و کشوری حائز کسب عنوان شده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول