اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان:

مخابرات زنجان تاپایان انتخابات اینترنت استان را پشتیبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: شرکت مخابرات استان زنجان تاپایان انتخابات اینترنت استان را پشتیبانی می‌کند.

مخابرات زنجان تاپایان انتخابات اینترنت استان را پشتیبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از  روابط عمومی شرکت مخابرات استان زنجان، نیک نام جدیدی از آمادگی این شرکت برای جلوگیری از قطعی اینترنت استان تاپایان مهلت رای گیری خبر داد و اظهار داشت: 70 نفر از کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات در بخش‌های فنی به صورت کشیک‌های ویژه انتخابات در محل کار خود حضور دارند.

وی افزود: از ساعاتی پیش از آغاز انتخابات کشیک‌های بخش فنی با آمادگی کامل در محل خدمت خود حاضر شده‌اند تا در صورت بروز مشکل اینترنت آن را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات و نقش موثر ارتباطات و اینترنت در آن، در شهرستان‌های تابعه نیز کشیک‌های ویژه در حالت آماده باش بوده و گزارش‌های خود را به مدیریت استان اعلام می‌کنند.

لازم به ذکراست، مدیریت استان با حضور در ساختمان ستاد مرکزی این شرکت در استان زنجان وضعیت ارتباطی استان را کنترل و مدیریت می‌کند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول