اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال

120 پروژه مخابراتی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری از 120 طرح و پروژه مخابراتی همزمان با هفته ارتباطات در خراسان‌جنوبی خبر داد.

120 پروژه مخابراتی در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد، اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال با حضور معاون وزیر ارتباطات در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شعار امسال هفته ارتباطات افزود: شعار امسال به مناسبت تقارن هفته ارتباطات با هفته گرامیداشت زن و مادر به نام زنان و دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات نامگذاری شده است.

* تأمین و توسعه تلفن خانگی پروژه‌های مسکن مهر خراسان‌جنوبی   

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مخابراتی در هفته ارتباطات در سطح استان تصریح کرد: تأمین و توسعه تلفن خانگی پروژه‌های مسکن مهر استان از اهم این پروژه‌ها است.

حاجی محمدی ادامه داد: اجرا و توسعه شبکه کابل،‌ راه‌اندازی پنج دستگاه کافوی نوری، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه DLC، توسعه و تعویض و جایگزینی سوییچ، اجرا و توسعه شبکه کابل و فیبرنوری و کانال‌سازی، تلفن همگانی کارتی، سیستم انتقال رادیویی و سیستم انتقال فیبرنوری از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته است.

وی نصب پورت دیتا، راه‌اندازی و توسعه سایت و ریپتر BTS تلفن همراه، راه‌اندازی و توسعه سایت و ریپتر GSM-WLL روستایی و تقویت و بازسازی تجهیزات تغذیه نیرو، راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری، راه‌اندازی و برگردان مرکز BSC همراه و راه‌اندازی سیستم *8 را از دیگر پروژه‌های افتتاحی این هفته عنوان کرد.

*راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی تلفن ثابت اعتباری در سطح استان خبر داد و یادآور شد: افراد می‌توانند تنها با مبلغ 100 هزار ریال صاحب تلفن ثابت شوند.

حاجی محمدی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی از سفر اول ریاست جمهور تاکنون اذعان داشت: 2 هزار و 337 پروژه مخابراتی از ابتدای سفر نخست ریاست جمهور تاکنون در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را بالغ بر 821 میلیارد و 623 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌جنوبی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد:امید است با تولیدات بیشتر ملی در رشد اقتصادی کشور گام موثری برداریم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول