اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد:

مخابرات یزد دو ساعته اینترنت پرسرعت واگذار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: مخابرات یزد ظرف مدت دو ساعت اینترنت پرسرعت به متقاضیان واگذار می‌کند.

مخابرات یزد دو ساعته اینترنت پرسرعت واگذار می‌کند

محمدمهدی مقوم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سرعت بالای واگذاری ADSL به متقاضیان استان یزد اظهار داشت: شرکت مخابرات استان یزد هم‌اکنون این ظرفیت را دارد که ظرف مدت دو ساعت به متقاضیان اینترنت پرسرعت واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: این رکورد در برخی مناطق به 45 دقیقه نیز رسیده است.

مقوم بیان کرد: تمام متقاضیان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان یزد که از طریق امور مشترکان مراکز مخابراتی سطح استان نسبت به درخواست این سرویس اقدام کنند، ظرف مدت دو ساعت از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به درخواست اینترنتی ADSL عنوان کرد: متقاضیانی که خواهان درخواست اینترنت پرسرعت مخابرات هستند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.yazdtelecom.ir قسمت درخواست و ثبت‌نام ADSL مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد یادآور شد: متقاضیانی که به صورت اینترنتی درخواست کرده‌اند، ظرف مدت حداکثر 24 ساعت نسبت به تقاضای آنها رسیدگی می‌شود.

مقوم یادآور شد: تلفن 2030 نیز علاوه بر انجام پشتیبانی خدمات اینترنتی مخابرات استان یزد، نسبت به واگذاری اینترنت مشترکان اقدام خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت شبکه دیتای استان یزد 30 هزار و 750 پورت است، افزود: از این تعداد 11 هزار و 967 پورت در حال کار است و این میزان تنها یک سوم ظرفیت شبکه دیتای استان یزد است و دو سوم دیگر ظرفیت هنوز خالی است.

مقوم خاطرنشان کرد: 21 هزار و 388 پورت شبکه دیتای استان یزد در سال جاری نصب و راه‌اندازی شده که 8 هزار و 832 پورت آن مربوط به ADSL شرکت مخابرات است.

وی یادآور شد: ضریب نفوذ کاربران اینترنت در استان یزد 48 درصد است که این مهم نشان از آمادگی و درجه مطلوبیت بسیار خوب در بین شهروندان یزدی برای برخورداری از خدمات الکترونیکی و پذیرش فرهنگ آن است.

مقوم عنوان کرد: وضعیت اینترنت در روستاهای استان یزد نیز قابل توجه است، به نحوی ‌که در حال حاضر با احداث 131 سایت دیتا، 24 شهر استان و 661 آبادی نیز به شبکه دیتا متصل شده‌اند.

وی یادآور شد: 831 شعبه بانک در استان یزد نیز از طریق شبکه دیتا به شبکه بانکداری الکترونیکی مجهز شده‌اند و این شرکت همه توان خود را برای ارائه خدمات متنوع و گسترده دیگر به بانک‌ها اعلام می‌کند.

مقوم یادآور شد: هم‌اکنون تعدادی از دانشگاه‌ها به شبکه فیبرنوری و 200 دبیرستان نیز به شبکه ملی اینترانت متصل هستند.

وی ادامه داد: 83 جایگاه و فروشندگی سوخت در سطح استان به منظور فعال کردن کارت ملی هوشمند سوخت، شبکه‌ تجمیع را اجرا کرده‌اند و با این اقدام متقاضیان به شبکه پرسرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول