به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، یک مقام مسئول در باجههای پستی شهرستان مرند در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: این قطع ارتباط به علت بدهی مشترکان بوده است.
با توجه به اینکه این تعداد قبض تلفن به علت ناهماهنگی بین اداره پست و مخابرات در زمینه عدم توزیع صحیح به وجود آمده، به نظر میرسد مردم در میان بی هیچ تقصیری دچار مشکل شدهاند.
بیشتر بازاریان، اصناف و کسبه که ارتباط کاری آنها توسط تلفن با سایر نقاط کشورمان برقرار میشود، برای انجام فعالیتهای صنفی، تجاری خود دچار مشکل شده و این امر موجب نارضایتی اهالی این شهرستان شده است.
موضوع قطع ارتباط مشترکان در این شهرستان تازگی نداشته به طوریکه در سال جاری شاهد چنین اتفاقاتی بر اثر عدم برنامهریزی صحیح و به موقع برای دریافت قبضهای تلفن بودهایم که به دست مشترکان نرسیده است.
حال باید پرسید که چه کسی در این جریان مسئول است، مردم یا مسئولان مربوطه؟ کارکردها باید در وقت مقرر به مشترک اطلاع داده شود نه اینکه به عدهای به صورت سامانه دیجیتالی 48 ساعت مهلت داده شود و اگر هم این عده در خانه نباشند یا به هر دلیلی پاسخگو نباشند، بدون اطلاع از این موضوع تلفن آنان قطع شود.
این در حالیست که شرکت مخابرات پنجشنبهها تعطیل بوده و مشترکان برای دریافت قبض المثنی در مقابل باجههای خدمات پستی سر گردان هستند.
یکی از کسبههای پاساژ حاجی کمال مرند در این رابطه به فارس گفت: قبضهای تلفن ثابت به ندرت دریافت میشود اما با توجه به حجم کاری همیشه خودمان مراجعه میکردیم و در حال حاضر به علت ایام عید با مشکلاتی مواجه هستیم.
یکی دیگر از شهروندان که از جاده ترانزیتی مرند - بازرگان که برای پیگیری این امر به دفتر پستی مراجعه کرده بود، ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اداره مخابرات مرند افزود: چرا مسئولان مخابرات به مسئله قطع ارتباط به دلیل بدهی بیشتر اهمیت میدهند ولی در اختلال شبکه و اتصال سیمهای کابل تلفن این دقت نظر را ندارند در صورتی که ارائه خدمات باید بهتر از این انجام میشد.
رئیس اداره پست مرند هم در این مورد به فارس گفت: با مشارکت شهرداری مرند پلاککوبی و کد پستی 10 رقمی از 25 اسفند به طور گسترده در شهر مرند اجرا میشود تا با کددار شدن تمام مناطق شهری این مشکل به طور کلی حل شود.
انتهای پیام/آ10