اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسهیل برگزاری انتخابات

زیرساخت‌های مخابراتی روستایی کردستان تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تقویت زیرساخت‌های مخابراتی در سطح روستاهای استان به منظور برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم، در اولویت برنامه‌های ستاد انتخابات این استان قرار دارد.

زیرساخت‌های مخابراتی روستایی کردستان تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده سه‌شنبه شب در نشست ستاد انتخابات استان کردستان در سنندج اظهار داشت: به منظور برقراری ارتباط رایانه‌ای و مخابراتی در روستاهای استان همه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی در شهرها و روستاهای استان زمینه لازم برای حضور تمامی اقشار مردم استان در انتخابات فراهم و از بروز هرگونه شائبه در جریان برگزاری انتخابات جلوگیری شود.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کردستان، هدف اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت گسترده مردم است و در این راه دولت از هیچ کوششی برای مهیا کردن بسترهای برگزاری انتخابات فراگیر و مردمی دریغ نخواهد کرد.

حسن‌زاده تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات در فصل سرما و پیش‌بینی احتمال نامساعد بودن شرایط آب و هوایی در برخی از روستاها و مناطق کوهستانی و صعب‌العبور در زمان رأی‌گیری در استان، باید همه دستگاه‌های اجرایی و متولی در این بخش به منظور پاکسازی راه‌های ارتباطی و مواصلاتی در این مناطق با استفاده از همه امکانات تلاش خود را دوچندان کنند.

وی در پایان از آمادگی فرمانداری‌ها و ستادهای مرکزی انتخابات در استان و تجهیز این مراکز به سیستم‌های نرم‌افزاری و رایانه‌ای برای برگزاری مطلوب انتخابات در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول