اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

ارتباطات مراکز استانی حوزه‌های علمیه خواهران توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تلاش داریم تا زمینه ارتباط مراکز استانی حوزوی خواهران را با مراکز کشوری دولتی و غیردولتی فراهم کنیم.

ارتباطات مراکز استانی حوزه‌های علمیه خواهران توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی با اشاره به برنامه‌های سال آینده مدیریت ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: در سال آینده تلاش خواهیم کرد تا ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مراکز استانی گسترش یابد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران در اکثر قریب به اتفاق استان‌های کشور تصریح کرد: نوپا بودن مدیریت‌های استانی ایجاب می‌کند که ارتباطات این مدیریت‌ها با ستاد مرکز توسعه پیدا کند.

مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به لزوم استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی کشوری در حوزه‌های علمیه خواهران اشاره و اضافه کرد: در همین راستا لازم است زمینه‌های لازم از سوی مدیریت ارتباطات ستاد مرکز فراهم شود، از این رو این مسئله در دستور کار مدیریت ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این مدیریت در سال 90 گفت: در این سال مسئولان و مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران موفق به دیدار با علمای اعلام و مراجع معظم تقلید شدند که در این دیدارها ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز، از رهنمودهای مراجع تقلید استفاده شد.

حجت‌الاسلام مولایی با اشاره به شکل‌گیری شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در قم اظهار داشت: تشکیل این شورا، اقدامی در راستای تعامل بیشتر میان مراکز حوزوی بود که حاصل آن را در برنامه‌های گوناگون از جمله برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شاهد بودیم.

وی از تعامل با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به منظور معرفی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و توانمندی‌های این مرکز خبر داد و اظهار داشت: در این دیدارها از تعامل فراهم‌شده به منظور ارتقاء جایگاه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استفاده شد.

مدیر ارتباطات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از توسعه بخش اطلاع‌رسانی این مدیریت به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده طی سال 90 یاد کرد و ادامه داد: در این زمینه شاهد تولید اخبار به صورت روزانه از فعالیت‌های ستادی و صفی و نشر آن در مطبوعات و رسانه‌های گوناگون هستیم.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول