اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال حوزه ارتباطات دانشجوی نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مراسمی با اهداء لوح سپاس از سعید نوری‌آزاد دانشجوی نمونه کشوری تجلیل کرد.

فعال حوزه ارتباطات دانشجوی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه دائمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، رئیس جمهور در مراسمی با اهدای لوح سپاس از سعید نوری‌آزاد دانشجوی نمونه کشوری تجلیل کرد.

در این مراسم از 30 دانشجوی گروه‌های مختلف رشته‌های علوم پزشکی و 50 دانشجو از گروه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی قدردانی شد.

در میان منتخبین این دوره از سوی دفتر استعدادهای درخشان وزارت علوم و فناوری یکی از دانشجویان رشته ارتباطات و روابط‌عمومی از میان پنج هزار پرونده ارسالی به این دفتر به‌عنوان منتخب کشوری اعلام شده است.

سعید نوری‌آزاد دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه جامع علمی-کاربردی پیش‌تر و در مقطع قبلی تحصیلی نیز موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری در رشته مهندسی فناوری اطلاعات شده بود.

وی در این دوره تحصیلی موفق به ارائه دو کتاب تالیفی، چندین مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های علمی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز پژوهش‌های کاربردی در این حوزه شده است که پس از بررسی‌های کمیسیون‌های تخصصی وزارت علوم نام وی به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری در میان دانشجویان ممتاز کشوری سال 1390 قرار گرفته است.

مقاله نوری‌آزاد در پنجمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال89 با عنوان استفاده از فناوری RFID در روابط‌عمومی به عنوان یکی از مقالات برگزیده انتخاب شده بود.

وی همچنین دارای مدرک روزنامه‌نگاری حرفه‌ای اقتصادی از مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاری و برگزیده دوره قبل جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها است که هم‌اکنون در حوزه‌های ارتباطات، فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی به تحقیق و پژوهش مشغول است.

حضور یکی از دانش‌آموختگان و فعالین حوزه ارتباطات در جمعی که عمدتا همیشه شاهد حضور استعدادهای برتر دانشگاه‌های تراز اول کشور در رشته‌های مهندسی و پزشکی بوده است بیانگر ظرفیت و توانایی‌های این حوزه است.

همچنین این رویداد می‌تواند پاسخی باشد به افکار عمومی که رشته‌های ارتباطات را عموما محل حضور افراد با توانایی ذهنی کم و آینده کاری تاریک می‌دانند و نیز می‌توان از این رویداد بهانه‌ای ساخت برای بررسی چالش‌های آموزشی و تحقیقی این حوزه.

دانشجویان نمونه بر اساس معیارهای آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی از دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، موسسات غیر انتفاعی، دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و سایر مراکز تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سراسر کشور انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول