اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح و برنامه معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری کرج:

اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج تصویب و ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و برنامه معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری کرج از تصویب و ابلاغ اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج تصویب و ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این کلان‌شهر، محمدتقی عبداللهی اظهار داشت: طی حمایت و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر کرج، اساسنامه تشکیل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج تهیه و به وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: در این زمینه اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرچ پس از تصویب وزیر کشور از طریق استانداری البرز به شهرداری کرج ابلاغ شد.

این مسئول عنوان کرد: با تشکیل ارکان این سازمان در آینده‌ای نزدیک، شاهد تحول بزرگی در حوزه فناوری اطلاعات در شهرداری کرج و سازمان‌های وابسته خواهیم بود.

عبداللهی ادامه داد: تشکیل این سازمان مرهون حمایت‌های ویژه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج است که امید می‌رود هر چه سریع‌تر مراحل بعدی افتتاح و راه‌اندازی آن طی شود.

مدیر طرح و برنامه معاونت هماهنگی و برنامه‌ریزی شهرداری کرج یادآور شد: تشکیل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری کرج که هم‌اکنون این امور در قالب معاونت مربوطه در شهرداری فعالیت می‌کند، ضروری و اجتناب ناپذیر بود.

وی اعلام کرد: در این زمینه ساعت‌ها کار کارشناسی از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه در شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج انجام شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول