اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی مطرح کرد

اجرای 1437 مصوبه در 99 سفر استانی دولت

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی گفت: در 99 سفر استانی صورت گرفته هزار و 437 مصوبه به مرحله اجرا درآمده است که 60 درصد مصوبات در حال پایان است.

اجرای 1437 مصوبه در 99 سفر استانی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا قاسمی‌پورافشار صبح امروز در حاشیه بازدید از جشنواره خدمت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: بزرگ‌ترین هدف دولت از سفرهای استانی، برقراری ارتباط با اقشار مختلف، دانشجویان، کارمندان، دانش‌آموزان کارگران و ... است و در هر زمان دیگر تمام استانداری‌ها آماده پاسخ‌گویی در این‌باره هستند.

وی اظهار داشت: در جریان فشارهای خارجی اخیر، ما بار دیگر بعد از جنگ تحمیلی ثابت کردیم آسیب ‌ناپذیریم و تحریم‌ها را فرصتی برای پیشرفت می‌دانیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره خدمت افزود: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها نشانگر مردمداری و دغدغه‌مندی دولت برای رفع مشکلات مردم و ارتباط مستقیم با آنان است.

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی، دو دوره دولت نهم و دهم را رضایت‌بخش‌ترین دوران برای صنعت آب و برق کشور دانست و افزود: علاوه بر تکمیل زیرساخت‌های داخلی از جمله سدها، تصفیه‌خانه‌ها و پست‌های برق نیروگاه‌ها، با تخصیص اعتبارات ویژه از سوی دولت انتقال خطوط آب و برق‌رسانی به مناطق دورافتاده مرزی در حجم گسترده به اجرا درآمده است.

معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات تاکید کرد: در 99 سفر استانی صورت گرفته هزار و 437 مصوبه به مرحله اجرا درآمده است که 60 درصد مصوبات در حال پایان است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول