اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

سقوط آمریکا و اسرائیل نزدیک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: همانطور که ظلم و جور در گذشته دوام نیافت اینک نیز نمادهای ظلم و ستم جهان، آمریکا و اسرائیل به زودی سقوط خواهند کرد.

سقوط آمریکا و اسرائیل نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل که در مصلای المهدی (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به ملت ایران تبریک گفته و امیدواریم این ایام پیروزی انقلاب که با ماه ربیع‌الاول مصادف شده است از برکات و معنویات زیادی برخوردار شویم.

وی افزود: 12 بهمن ماه 57 سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی (ره) به ایران بود که در 22 بهمن همان سال قیام مردم ایران به رهبری آن حضرت به بار نشست و ایران از ظلم و ستم شاهنشاهی رهایی یافت.

خطیب جمعه زابل اضافه کرد: از 12 بهمن تا 22 بهمن به دهه فجر انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شد و هر سال ملت ایران با تبعیت از ولایت‌فقیه، این روزهای خجسته را جشن می‌گیرند و به یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ندای آزادی سر می‌دهند.

طباطبایی تصریح کرد: از مسئولان برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خواسته می‌شود تا بر شکوه و عظمت بیشتر این برنامه‌ها در این ایام فرخنده بیفزایند و نسل جوان جامعه را با ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و اهداف قیام ایشان بیشتر از گذشته آشنا کنند.

وی ادامه داد: با استناد به آیات الهی و سوره مبارک فجر در می‌یابیم که خداوند به بندگانش وعده می‌دهد که ظلم و ستم از بین خواهد رفت و فجر و پیروزی از آن پرهیزگاران است.

امام جمعه زابل یادآور شد: همان طور که خداوند در قرآن وعده داده است، قیام ملت ایران علیه باطل نیز به فجر و پیروزی منجر شد و اکنون این انقلاب الهی و اسلامی به سایر ملل جهان هم رسیده است.

طباطبایی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل که امروز نماد ظلم و ستم در جهان معرفی شد‌ه‌اند به زودی سقوط خواهند کرد همان گونه که ظالمان قبل از آنها هم سقوط کردند چرا که خدا بشارت داده است که بساط ظلم و ستم در دنیا جمع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران باید سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنند و در راهپیمایی 22 بهمن نیز حضور فعالی داشته باشند.

خطیب جمعه زابل افزود: ما باید با خون شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنیم و با شرکت فعال خود در انتخابات، حضور پررنگی داشته باشیم و با این وحدت و انسجام همیشگی، دست دشمن را از کشور کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول