اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان:

برخی از خواص جریان انحرافی را توهم می‌دانند/ 9 دی "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل" را احیا کرد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه حماسه 9 دی شعار "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل" را احیا کرد،گفت: برخی از خواص مانند فتنه 88 جریان انحرافی را توهم می‌دانند.

برخی از خواص جریان انحرافی را توهم می‌دانند/ 9 دی "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل" را احیا کرد
محمود الفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حماسه آفرینی مردم در 9 دی‌ماه سال 88 و همچنین لزوم افزایش آگاهی و بصیرت در مقابله با فتنه‌های بعدی دشمنان نظام اظهار کرد: در زمان و مکان‌های مختلف، تاریخ همیشه تکرار شده است و همان طور که در صدر اسلام و در سپاه امیرالمؤمنین (ع) قرآن صامت در مقابل قرآن ناطق قرار گرفت فتنه‌گران سال 88 نیز با هدف براندازی نظام و با نام و تابلوی امام به جنگ با آرمان‌های الهی رهبر کبیر انقلاب رفتند.
وی افزود: ماه محرم برای ملت ایران جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد چرا که شکل گیری نهضت اسلامی در همین ایام صورت گرفته است و نقش بسزایی را در تشکیل انقلاب ایفا کرده است لذا در سال 88 فتنه گران از این ماه سوءاستفاده کرده و جوهره درونی خود را در هتک حرمت به ساحت مقدس ابا عبدالله(ع) به همگان نشان دادند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه توسل به دروغ و تزویر سرلوحه کار فتنه‌گران قرار گرفته بود، ابراز کرد: روز 13 آبان‌ماه که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" نامیده شده است برخی از منحرفان با سر دادن شعارهای "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" از خط قرمزها عبور کردند و موجب خوشحالی دشمنان انقلاب به صورت مقطعی شدند.
وی در ادامه با بیان اینکه تبیین 9 دی و بازخوانی فتنه از مهم‌ترین مطالبات رهبری تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: خواص در طول تاریخ انقلاب با ریزش و رویش‌های فراوان نقش بسزایی را در سرنوشت کشور و مردم ایفا کرده‌اند چرا که این افراد در مقاطعی از زمان هدایتگر مردم می‌شوند.
الفت، با اشاره به سکوت برخی از خواص در فتنه 88 خاطرنشان کرد: خطر این افراد نسبت به کسانی که در آن دوران به لحاظ تدبیر سیاسی نتوانستند به خوبی موضع‌گیری کنند و مردود شدند بیشتر است چرا که این نوع رفتار برای مردم ابهام ایجاد می‌کند و هیچ گونه شفاف سازی صورت نمی‌گیرد.

* تشکیل مثلث کفر با حضور آمریکا، انگلیس و اسرائیل در فتنه 88
وی ادامه داد: در جریان تحولات انتخابات ریاست جمهوری سال 88 سه ضلع مثلث کفر، نفاق و فتنه در کشور با حضور عینی آمریکا، انگلیس و اسرائیل شکل گرفت که در کنار حمایت علنی حاکمان آمریکا و اسرائیل از فتنه‌گران؛ منافقان، گروه تروریستی ریگی، بهائیت، ضد انقلاب خارج نشین و ملی‌گراها نیز در این عرصه وارد شدند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان بیان کرد: برخی از خواص در دوران فتنه نتوانستند از وضع جامعه و وضعیت موجود تحلیل درستی داشته باشند و با این تصور که موضوع صیانت از آرا و تقلب را به مردم تفهیم کرده‌اند با نام قانون‌گرایی درصدد زیر سؤال بردن انتخابات، جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تضعیف جایگاه و شخص ولی‌فقیه بودند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام به دنبال زدن جرقه فتنه‌ای جدید در انتخابات مجلس نهم هستند، تأکید کرد: برخی از خواص در سال 88 موضوع فتنه را با توجه به گوشزدهای مکرر دولت، نظام و دستگاه‌های امنیتی توهم فرض می‌کردند و امروز نیز برخی از همین خواص مسئله جریان انحرافی را توهم می‌دانند.
الفت با بیان اینکه مردم ایران در عاشورای سال 88 به طور شفاف دشمنی فتنه‌گران با مبانی ارزشی و الهی را به طور شفاف لمس کردند، گفت: اعتمادزدایی از مردم نسبت به نظام، ایجاد جدایی بین نظام اسلامی و ملت، وارونه نشان دادن فتنه به‌عنوان یک خیزش مردمی و غبارآلود کردن جامعه به منظور عدم تشخیص حق و باطل مهم‌‌ترین دستاورد فتنه 88 و فعالیت سوء منافقان و برخی از خواص بی‌بصیرت بود.

*حماسه 9 دی شعار "مرگ بر آمریکا و "مرگ بر اسرائیل" را احیا کرد
وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای حماسه 9 دی ابراز کرد: احیا مفهوم تقابل با آمریکا و اسرائیل، تقویت ولایت و تثبیت نظام، به رخ کشیدن شکست‌ناپذیری نظام به جهانیان و نشان دادن دلبستگی مردم به اسلام از مهم‌‌ترین دستاوردهای این حماسه بزرگ تلقی می‌شود که مردم توانستند برخلاف برخی از خواص راه را پیدا و وابستگی خود را به ولی‌فقیه و اسلام به خوبی نشان دهند.
دبیر حزب مؤتلفه همدان در ادامه افزود: تبیین و بازخوانی 9 دی تنها وظیفه احزاب نیست بلکه رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی باید با موشکافی و بیان جزئیات نسبت به این امر خطیر اقدام کنند و مانند برخی از مسئولان دولتی نسبت به انجام این کار ممانعت نورزند.
وی در خصوص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ادامه فعالیت فتنه‌گران در این عرصه تأکید کرد: انتخابات یک موضوع مهم، تأثیرگذار و حیثیتی برای کشور تلقی می‌شود لذا دشمنان نظام در ادامه فعالیت‌های خود با درهم آمیختن نفاق، کفر و فتنه درصدد کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات، ایجاد دلهره و امنیتی ساختن فضا با مبارزه زیر  زمینی و کشته‌سازی هستند.
الفت تأکید کرد: با توجه به اینکه برخی از هم‌پیمانان قدیمی آمریکا، اسرائیل و انگلیس رابطه خود را با این کشورها قطع کرده و نقطه مقابل آنها محسوب می‌شوند استکبار جهانی عصبانی‌تر از گذشته و با امکانات و برنامه‌ریزی بیشتر به دنبال ماهی‌گیری از تور انتخابات هستند.

*جریان انحرافی برای اصولگرایان آفت و بیماری تلقی می‌شود
وی افزود: در کنار جریان کفر، نفاق و اصلاح طلب جریان انحرافی نیز نوعی آفت و بیماری برای اصولگرایان تلقی می‌شود که البته در حال حاضر در بین جریان اصلاح‌طلب وحدت وجود ندارد و در پاره‌ای از مواقع از تحریم دم زده و یا حضور خود را قائل به شرط می‌دانند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با بیان اینکه تضعیف و حذف ولایت‌فقیه از نقاط مشترک گروه اصلاح‌طلب و انحرافی است، ابراز کرد: حضور این گروه در عرصه انتخابات مسلم است اما با توجه به ریزش‌های این جریان در فتنه 88، رویش اصولگرایان و وابستگی مشترک با جریان انحرافی در هر دو حالت شرط و یا تحریم جریان اصلاح طلب بازنده خواهد بود. 
وی گفت: با حضور جبهه پایداری به‌عنوان یک ظرفیت در بطن جریان اصولگرایی وحدت اصولگرایان تکمیل می‌شود.
الفت با تأکید بر اینکه فعالیت غیرمنسجم و پراکنده برخی از اصولگرایان قابل پذیرش نیست، گفت: برخی از اصولگرایان نباید متفرق عمل کنند و به خاطر هیچ موجب مکدر شدن دل دوستان انقلاب و نظام شوند.
وی در ادامه با اشاره به بررسی برخی از کاندیداها توسط حزب مؤتلفه و معرفی افراد اصلح به مردم افزود: هم‌اکنون در حال رایزنی با کاندیداهایی هستیم که دارای ملاک‌های مورد نظر به صورت حداقلی هستند و برای رسیدن به شرایط حداکثری نیاز به وقت بیشتری است.

* کاندیدای اصولگرا دغدغه نظام داشته و خادم مردم است
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی همدان با اشاره به برخی از ملاک‌های اصولگرایی، تصریح کرد: ولایت پذیری، تبعیت از قانون اساسی و مردم‌داری از ملاک‌های حداقلی محسوب می‌شود و افرادی که اصلح باشند ساکت نبوده، دغدغه نظام داشته و خادم ملت هستند.
وی با تأکید بر اینکه در پیشبرد نظام باید افراد هزینه شوند نه اینکه برخی از نظام و رهبری برای خود هزینه کنند، اضافه کرد: برای عدم تکرار شدن مجلس ششم، زیرسئوال رفتن اعتبار نظام و بی‌احترامی به ارزش‌ها باید افرادی وارد مجلس شوند که با کاهش هزینه‌ها برای نظام خرج نتراشند و از خط قرمزها عبور نکنند.
الفت در پایان با بیان اینکه تاکنون دو مورد تخلف انتخاباتی با ادله به شورای نگهبان و تهران گزارش شده است، اضافه کرد: برخی از تخلفات دیده و یا شنیده شده اما مستند نیست لذا در صورت واضح شدن تخلف و به دست آوردن سند علاوه بر ارائه گزارش به شورای نگهبان این افراد به مردم نیز معرفی خواهند شد.
------------------------------- 
گفت‌وگو: علیرضا بهرامی‌مجد
------------------------------
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول