اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

اروپا برای اطاعت از اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود ایران را تحریم کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: اروپا برای اطاعت از دستورات اربابان خود دست به تحریم ایران زد و این نشان از ذلت اروپاست.

اروپا برای اطاعت از اربابان آمریکایی و اسرائیلی خود ایران را تحریم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سید‌محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار کرد: اروپا نشان داد که حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل بوده و برای تامین نظر آمریکا و اسرائیل حاضر به هر اقدامی است.
وی افزود: در هفته گذشته اتحادیه اروپا که زیر پرچم ذلت و خواری آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند برای اجرای فرامین اربابان خود، دور هم جمع شدند و موضوع تحریم نفت جمهوری اسلامی را تصویب کردند هر چند این تهدیدات و تحریم‌ها حرف جدید و تازه‌ای نیست و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به اشکال مختلف صورت گرفته است و آن‌ها از این روش نیز راه به جایی نبرده و هیچ غلطی نمی‌کنند.
امام جمعه شوش خاطر‌نشان کرد: ایران اسلامی در راستای مبارزه با آمریکا و اسرائیل در راه شکوفایی علمی گام بر می‌دارد و تسلیم تحریم‌ها نمی‌شود.
وی با اشاره به نزدیکی دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای معرفی دستاوردهای خود اقدام و موفقیت‌های حاصل شده را باید در قالب نمایشگاه‌های مختلف و برنامه های جذاب برای عموم معرفی کنند.
امام جمعه شوش برگزاری با شکوه آیین‌های گرامیداشت رویدادهای مختلف انقلاب بویژه دهه فجر را مهم و اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی فرامنطقه‌ای تبدیل شده و خیزش اخیر ملت‌ها ضد نظام سرمایه‌داری غرب با تأسی از پیام‌های این نهضت الهی و مردمی در حال گسترش است.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید با آگاهی و مطالعه و بررسی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، نمایندگانی شایسته و اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه شوش خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با فشارهای روانی حضور حداکثری مردم را در انتخابات مجلس کمرنگ کنند ولی همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمود، انتخابات پرچم افتخار ماست و باید در آن حضور حداکثری داشته باشیم.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول