اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

دینی‌شدن دولت مصر فاتحه اسرائیل را می‌خواند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: با روی کار آمدن دولت اسلامی در مصر فاتحه اسرائیل خوانده می‌شود.

دینی‌شدن دولت مصر فاتحه اسرائیل را می‌خواند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به برگزاری رزمایش دسته‌های ویژه واکنش سریع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران اگر خیال حمله نظامی به کشور را داشته باشند به دست جوانان ایران اسلامی مشت و ضربه محکمی می‌خورند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هدف اصلی ما عزت اسلام و ایران بوده و به فرموده رهبری کدورت‌های انتخاباتی خطر بزرگ برای کشور است و مانع پیشرفت می‌شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابراز داشت: نباید بین کارگر و کارفرما صف‌بندی شود و برادری و برابری در محیط کار باید برقرار و پایدار باشد و لازمه محقق‌شدن این امر انصاف و دنبال روزی حلال بودن است.

این مسئول با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز گفت: توقع مردم این است که مسئولان قوه قضائیه در برابر مفاسد اقتصادی مبارزه و برای جلوگیری از آن برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان داشت: مجموعه بازرسی کل کشور باید به گونه‌ای احیا و تقویت شود که قبل از فساد جلو این عمل گرفته شود.

دژکام ادامه داد: رهبری معظم انقلاب از وظایف قوه قضائیه در بحث تولید ملی را مبارزه با فساد اقتصادی می‌دانند که باید این امر بیش از پیش و به صورت جدی‌تر دنبال شو‌د.

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور مصر بیان داشت: آمریکا و طرفداران آن در بحث انتخابات مصر به دنبال رئیس جمهوری هستند که تابع آن‌ها باشد و با روی کار آمدن یک دولت اسلامی و پایبند به دین فاتحه اسرائیل در منطقه خاورمیانه خوانده می‌شود.

امام جمعه جهرم در پایان سخنان خود با اشاره به روز بزرگداشت شیخ صدوق و شیخ کلینی خاطرنشان کرد: ما باید دانشمندان کشور خود را احترام کرده و آن‌ها را در سطح جهان مطرح کنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول