اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم عنوان کرد

فشار کشورهای حامی اسرائیل به سوریه

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: کشورهای حامی اسرائیل قصد زیر فشار قرار دادن سوریه و جنگ با این کشور را دارند.

فشار کشورهای حامی اسرائیل به سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران راضی به پیشرفت کشور ما نیستند و از این بابت باید ایستادگی کرده و حق خود را از ظالمان و ستمگران جهانی بگیریم.

وی با اشاره به مسائل سیاسی در کشورهای منطقه افزود: آنچه اکنون در منطقه خاورمیانه به آن مبتلا هستیم حمایت از اسرائیل توسط دولت‌های عرب و ترکیه و مقابله آنها با کشور سوریه است که با تلاش خود قصد زیر فشار قرار دادن این کشور را دارند.

امام جمعه جهرم با اشاره به روز جهانی بهداشت و هفته سلامت ابراز داشت: طرح پزشک خانواده از برنامه‌های جدید وزارت بهداشت است که با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده توسط وزارت بهداشت در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای بیماران مفید بوده و کمک بسیاری به کاهش هزینه‌های درمان می‌کند که در جهرم نیز طرح پزشک خانواده توسط دانشگاه علوم پزشکی به اجرا در می‌آید.

دژکام همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبری معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: امر تولید در شهرستان جهرم در بخش کشاورزی و باغبانی است و مسؤلان باید تمام همت خود را در این زمینه انجام داده و زیربناهای توسعه بخش کشاورزی مهیا شود.

این مسئول با بیان اینکه مدیران بخش کشاورزی باید به مسئله آبخیزداری در جهرم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: مدیران استانی و شهرستانی باید با جدیت به مسئله آبخیزداری در جهرم توجه داشته باشند و نگذارند حتی یک قطره آب به هدر رفته و ضایع شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه بحث تولید ملی در سطح ملی نیز باید به طور ویژه عملی شود، بیان داشت: در سطح ملی توجه به این امر لازم است که تولید کننده باید در مرحله نخست از تولید خود حمایت کرده و جنس تولیدی را با کیفیت عرضه کند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول