اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

سران عرب در مقابل جنایات اسرائیل سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج با انتقاد از سکوت سران کشورهای عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سکوت حکومت‌های دست‌نشانده موجب افزایش جنایات رژیم صهیونیستی شده است.

سران عرب در مقابل جنایات اسرائیل سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار کرد: متأسفانه این روزها شاهد گستاخی افسارگسیخته سران جنایتکار رژیم اشغالگر قدس هستیم که این جنایات در سکوت مطلق برخی حکومت‌های عربی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که برخی حاکمان عرب برای سرکوب مردم شیعه بحرین ارتش اعزام کرده، اما وقتی پای رژیم صهیونیستی به میان می‌آید، ناگهان سکوت می‌کنند و خود را به خواب می‌زنند.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اگر حکومت‌های دست‌نشانده در برابر کشتار مسلمانان سکوت نمی‌کردند،‌ امروز شاهد جنایاتی بزرگ علیه ملت‌های مسلمان نبودیم.

کازرونی از ملت‌های آزاده و مستقل جهان به ویژه امت اسلامی خواست تا با اعتراض به حکومت‌های دست‌نشانده آنها را وادار به موضع‌گیری علیه جنایات اسرائیل و حامیانش در منطقه کنند.

* مصوبات سفر هیئت دولت با جدیت پیگیری شود

کازرونی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به انجام چهارمین سفر هیئت دولت و شخص رئیس جمهوری به استان البرز در هفته جاری گفت: این سفرها در گذشته خیر و برکات زیادی برای مردم منطقه داشته و امیدوارم با تلاش مسئولان استانی برای اجرای مصوبات سفر دوره چهارم، موجبات رشد و توسعه استان البرز را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: لازم است تا مصوبات دور چهارم و هم‌چنین باقی‌ مانده مصوبات سفرهای قبل با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری شده و به بهره‌برداری برسد.

کازرونی در پایان از رئیس جمهور و هیئت دولت نیز ضمن تشکر به دلیل انجام چهار سفر و اطلاع از مشکلات مردم خواست تا اعتبارات مالی مصوبات استانی را در کمترین زمان ممکن تخصیص دهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول