اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

خلیج فارس را گورستان آمریکا و اسرائیل خواهیم کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خلیج فارس را گورستان آمریکا و اسرائیل خواهیم کرد.

خلیج فارس را گورستان آمریکا و اسرائیل خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، آیت‌الله صفایی بوشهری عصر امروز در جمع اهل سنت و شیعیان بخش عسلویه و بندر نخل‌تقی در مسجد وحدت این بندر اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی برای مردم داشته و حفظ وحدت و تقویت وحدت میان شیعه و سنی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: باید وحدت بین شیعه و سنی حفظ شود زیرا وحدت میان مسلمانان در حکم نابودی آمریکا و مخالفان اسلام است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: باید با وحدت و ولایتمداری و اطاعت از حاکم دین، جامعه اسلامی و امت بزرگ محمد (ص) را در جهان تشکیل دهیم و بدون تردید با اتحاد مسلمانان، دشمنان ناکام می‌شوند.

وی اضافه کرد: مقابله همه جانبه با کشورهای دین‌ستیز یک امر مهم است و در شرایط کنونی و با وجود جمهوری اسلامی ایران، جبهه دین‌ستیز و شبکه جنایتکار صهیونیسم در نهایت ضعف قرار گرفته‌اند و ما با بیداری اسلامی، آمریکا را از هم متلاشی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کشتی جنایت جهان استکبار به گِل نشسته و در شرایط کنونی، جهان استکبار به دلیل اینکه در آخرین مراحل زندگی است، دست به آخرین حربه‌های خود زده و به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده است.

صفایی بوشهری بیان کرد: برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی استکبار به فرمان رهبر معظم انقلاب، خلیج فارس را گورستان آمریکا و اسرائیل خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد آشوب مذهبی در سرزمین‌های اسلامی یکی از شگردهای آمریکا است، ادامه داد: باید وحدت بین مسلمانان (شیعه و سنی) حفظ و نگذارید این وحدت میان امت رسول اکرم (ص) شکسته شود.

بر اساس این گزارش، عصر امروز مراسم باشکوهی با عنوان هفته وحدت با حضور پرشور اهل تسنن و شیعیان بخش عسلویه در مسجد وحدت بندر نخل‌تقی برگزار شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول