اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی خبر داد

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان مرکزی به سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی گفت: ظرفیت‌های اقتصادی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی استان مرکزی به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، حسن میرزاخانی اظهار داشت: زمینه‌های مناسب سرمایه‌گذاری به‌‌هنگام و دارای استانداردهای لازم برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در سطح استان مرکزی تهیه و تدوین می‌شود.

وی بازدید ادواری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را با هدف آشنایی نزدیک با مشکلات و موانع پیش روی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان و تلاش برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران فعال را از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال تولید ملی عنوان کرد.

دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی بیان کرد: حضور فعال در همایش‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری با هدف معرفی توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌ها با هدف خودکفایی در سال تولید ملی است.

میرزاخانی یادآور شد: احداث شهرک تخصصی سرمایه‌گذاری خارجی با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تعامل با سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برابر ضوابط مندرج در منشور همکاری‌های دوجانبه و دعوت از مسئولان ارشد آن سازمان برای بازدید از توانمندی‌های استان از دیگر برنامه‌ها برای فراهم کردن زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول