اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریالی برای تامین مسکن در دولت احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از 4 هزار و 339 میلیارد و 356 میلیون ریال سرمایه‌گذاری احداث مسکن از سوی دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریالی برای تامین مسکن در دولت احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد احمد اصغری صبح امروز در حاشیه بازدید از جشنواره خدمت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: از سال 84 تا پایان سال 90 در مجموع 292 هزار و 468 هکتار زمین از اراضی داخل حریم شهرها برای ساخت مسکن تخصیص شده و 12 هزار و 500 هکتار از اراضی دولت در شهرهای بالای 25 هزار نفر برای احداث مسکن مهر اختصاص یافته است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تکمیل 430 هزار دستگاه واحد‌های مسکونی در این دوره از افتتاح 250 هزار واحد مسکن مهر و تحویل کلید آن به متقاضیان خبر داد.

اصغری بهره‌برداری از 107 باب مسجد در اراضی آماده‌سازی شده، پیشرفت مناسب عملیات احداث 272 باب مسجد در پروژه‌های مسکن مهر و هزینه کرد 154 میلیارد و 419 میلیون ریال برای احداث و مرمت مساجد را از دیگر اقدامات این سازمان از ابتدای دولت نهم دانست.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اختصاص 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات خط اعتبار ویژه در شهرهای بالای 25 هزار نفر برای متقاضیان مسکن مهر تاکید کرد: در این مدت میزان سرمایه‌گذاری در اراضی انتقالی به سازمان زمین و مسکن 800 میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری در اراضی سرمایه‌گذاری شده از سوی سازمان 200 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول