اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی فارس صورت می‌گیرد

برخورد جدی با اختلال‌گران در سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: استاندار فارس برلزوم برخورد جدی و قانونی واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی این استان با اختلال و معارضان در امر سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

برخورد جدی با اختلال‌گران در سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این استان با اشاره به حاشیه‌سازی و برنامه‌ریزی غیرقانونی برخی افراد برای جلوگیری از فعالیت سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: حمایت جدی و برخورد قانونی واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی با اختلال‌کنندگان و معارضان در امر سرمایه‌گذاری، از ضروریات کنونی برای تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در این استان است.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: تصمیمات دستگاه قضایی بر پایه پیگیری جدی دستگاه‌های اجرایی و دقت نظر آنان در شناسایی و معرفی اختلال‌کنندگان در سرمایه‌گذاری شکل می‌گیرد و به همین لحاظ باید برنامه‌ریزی بهتری برای حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران از سوی متولیان امر انجام گیرد.

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان تشکیل شد، مسائل سه طرح سرمایه‌گذاری فارس بررسی و مشکلات آن‌ها مرتفع شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول