اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیارد تومانی در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: طی دو سال گذشته 15 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان کرمان رقم خورد که پروژه‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی را شامل می‌شود.

سرمایه‌گذاری 15 هزار میلیارد تومانی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی سه‌شنبه شب در نشست شورای فرهنگی عمومی استان کرمان اظهار داشت: طرح‌هایی که به صورت کارشناسی و مستند تدوین شده به عنوان محورهای فعالیت شورای فرهنگی عمومی استان کرمان قرار می‌گیرد.

این مسئول افزود: تهیه سند توسعه فرهنگی استان کرمان مراحل نهایی را طی می‌کند و سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این خطه تدوین شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه طرح تحول اجتماعی کشور بر مبنای هفت محور ابلاغ شده، ابراز داشت: این طرح کیفیت و حجم بالایی دارد.

وی از اختصاص 33 میلیارد تومان اعتبار طی دو سال گذشته برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه فرهنگ عمومی در استان کرمان خبر داد و گفت: 390 طرح و پروژه فرهنگی در استان کرمان اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: اطلس مکان‌های مذهبی و عبادی استان کرمان با هدف شناسایی معایب و محاسن این مجموعه‌ها تهیه می‌شود.

کمالی خواستار برنامه‌ریزی جدی برای شناسایی آسیب‌های فرهنگی در استان کرمان شد و افزود: 164 هزار دانشجو در 111 واحد دانشگاهی استان کرمان مشغول تحصیل هستند که توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه از مسجدها و مکان‌های مذهبی در استان کرمان استفاده بهینه صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه‌ها باید انجام شود و مکان‌های مذهبی رونق بیشتری یابند.

وی وحدت اجتماعی را زیربنای توسعه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی در استان کرمان روند مطلوبی را طی می‌کند و شاهد افزایش 33 درصدی امنیت در این خطه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: طی دو سال گذشته 15 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان کرمان رقم خورد که پروژه‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی را شامل می‌شود.

کمالی با تاکید بر اینکه باید تحلیل صحیحی از مسائل فرهنگی داشته باشیم، اذعان داشت: افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی ضروری است و باید از اجرای برنامه‌های احساسی و بی‌محتوا در این حوزه پرهیز کرد.

این مسئول متذکر شد: هماهنگی و همسویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و عدم موازی‌کاری دستگاه‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول