اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

شناسایی 15 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان ابهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از شناسایی 15 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان ابهر خبر داد.

شناسایی 15 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرستان ابهر اظهار کرد: خدمات سرمایه‌گذاری در شهرستان ابهر به نحو مطلوبی وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت خارجی پارس حیات در شهرستان ابهر تصریح کرد: این شرکت فعالیت‌های خود را در سه فاز در شهرستان ابهر اجرایی می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از بهره‌برداری فاز نخست مجموعه پارس‌حیات همزمان با سوم خرداد ماه سال جاری به صورت آزمایشی خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فاز دوم در آبان ماه سال جاری فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم مشکلات این واحد صنعتی به نحو مطلوبی در استان حل شود.

فلاح با اشاره به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان افزود: در شهرستان ابهر نیز این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی شناسایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان شناسایی می‌شوند، افزود: فرصت‌های جدید در دست بررسی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان سه فرصت در بخش صنعت، معدن و تجارت در دست مطالعه است، یادآور شد: 9 فرصت در بخش کشاورزی، دو فرصت در بخش میراث فرهنگی و یک فرصت در بخش برق منطقه‌ای در دست بررسی است.

وی بر ضرورت شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های دامپروری تاکید کرد و افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان نهضت کشاورزی ضروری است در شناسایی این فرصت‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

فلاح با بیان اینکه پنج فرصت سرمایه‌گذاری از سوی شهرستان ابهر اعلام شده است، یادآور شد: این فرصت‌ها در دست بررسی است.

وی از آمادگی سازمان امور اقتصادی و دارایی زنجان برای راه‌اندازی شعبه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در صورت تایید استان این شعبه در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول