اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواستار شد

ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در صنعت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با ایجاد وحدت رویه در مقررات و بازنگری و تسهیل در برخی قوانین می‌توان شرایط مناسب‌تری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرد.

ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت صبح امروز در همایش تخصصی مدیران حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی که در شیراز برگزار شده است، با اشاره به لزوم در نظر گرفتن قوانین جدید حمایتی به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاران و صنعتگران به عنوان راهبرد و اولویت مهم و ویژه در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد توجه جدی مدیر عامل این سازمان و نیز مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور قرار دارد.

وی با تاکید بر‌بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: حمایت تمام‌جانبه و گسترده از سرمایه‌گذاران و صنعتگران زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز شهرک‌های صنعتی به عنوان زیربنا و زیرساخت مهم در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور مطرح هستند اضافه کرد: با اصلاح و بازنگری و تسهیل در برخی قوانین و مقررات زمینه استفاده حداکثری از این ظرفیت مهم برای توسعه صنعتی و ارتقای تولید ملی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه برخی از قوانین و مقررات در مورد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مربوط به عملکرد و کارکرد سایر دستگاه‌های اجرایی است ادامه داد: با ایجاد و وحدت رویه در مقررات و لزوم بازنگری و تسهیل در برخی قوانین می‌توان شرایط مناسب‌تری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرد.

همت در ادامه با بیان اینکه در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس کمیته ویژه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ابتدای امسال تشکیل شده است، بیان کرد: در این کمیته با برنامه‌ریزی، نظارت و اجرای طرح‌های مرتبط با تسهیل در امور صنعتگران و سرمایه‌گذاران، علاوه بر شفاف‌سازی امور و حذف بروکراسی‌های زائد اداری، بستر مناسبی برای ارائه خدمات به صنعتگران در چارچوب قوانین و مقررات فراهم می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به عزم همگانی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال تولید ملی امسال شاهد ارتقای وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و نیز رشد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت هستیم.

وی همچنین بر اتخاذ راهکارهای قانونی برای حمایت بیشتر از بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش فارس، در این همایش که با حضور مدیران امور حقوقی و قراردادهای شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور برگزار شده است در مورد بررسی و اجرای قوانین حمایتی از تولید ملی و حمایت از کار وسرمایه ایرانی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول