اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهادکشاورزی خبر داد

تفویض اختیارات کارگروه بخش کشاورزی به استانداران

خبرگزاری فارس: معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهادکشاورزی گفت: در موضوع کارگروه توسعه بخش کشاورزی تمام اختیارات به استانداران داده شده است.

تفویض اختیارات کارگروه بخش کشاورزی به استانداران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رحیم سجادی صبح امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بحث کارگروه توسعه بخش کشاورزی بهترین فضا برای مسئولان بخش کشاورزی است که به این بخش توجه جدی‌تر داشته باشند.

وی افزود: مصوبات کارگروه نشان‌دهنده این است که جلسات ستاد اجرایی شهرستانی به منظور کاهش روند استعلامات است و باید به کارگروه‌های شهرستانی اختیارات لازم برای پیگیری سریع استعلامات داده شود.

معاون آب، خاک و صنایع وزارت جهادکشاورزی ادامه داد: هر آنچه در کارگروه توسعه بخش کشاورزی در سطح استان مصوب شود در شهرستان‌ها قابل اجرایی شدن است.

سجادی با اشاره به اینکه در وزارت جهادکشاورزی در موضوع کارگروه توسعه بخش کشاورزی تمام اختیارات به استانداران داده شده است، تصریح کرد: هر آنچه آیین‌نامه، دستورالعمل و بخشنامه در دستور کار است و مانع کار باشد قابل تغییر است.

وی یادآور شد: هر مصوبه‌ای که در جلسات کارگروه تصمیم‌گیری شود قابلیت اجرایی دارد و هرگونه ابهام طی نامه‌ای از مرکز کشور استعلام گرفته شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه بانوان خراسان جنوبی در زمینه‌های مختلف در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت بانوان استان در روستاها زندگی می‌کنند.

معصومه سادات جلیلی حسینی خواستار افزایش اعتبارات صندوق‌های اعتباری زنان روستایی شد و افزود: این صندوق‌ها باید مورد حمایت جدی برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول