اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی:

بهره‌برداران بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بهره‌برداران بخش کشاورزی استان شناسنامه‌دار می‌شوند.

بهره‌برداران بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی شناسنامه‌دار می‌شوند

مقصود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام بهره‌برداران بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی در سامانه هوشمند ساماندهی شده‌ و شناسنامه‌دار می‌شوند.

وی با اشاره به شناسایی مزارع کشت شده استان در اجرای این طرح تصریح کرد: در این قالب برای مزارع استان GPS راه‌اندازی شده و برای هر مزرعه کد رهگیری ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به مزایای این طرح افزود: با اجرای این طرح محصولات تولیدی در این مزارع کد رهگیری محصول خواهند داشت و در هنگام عرضه در بازار، بهره‌بردار و زمینی که محصولات در آن‌ها کشت شده قابل شناسایی است.

قربانی با بیان اینکه در این زمینه شاهد افزایش حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی هستیم، تصریح کرد: این طرح در راستای افزایش حمایت‌ها در فروش محصولات تولیدی بخش کشاورزی گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه کشاورزان در فروش محصولات کشاورزی در استان در گذشته مشکل داشتند، گفت: با اجرای این طرح و حمایت‌هایی که می‌شود شاهد بهبود وضعیت موجود خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: در طول اجرای این طرح به کشاورزان اعلام می‌شود که چه محصولی در بازار مورد نیاز است تا آن محصول را به میزان مورد نیاز کشت کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با اجرای این طرح تولیدات بخش کشاورزی و میزان تولید در این بخش هدف‌دار می‌شود و در صورت همکاری کشاورزان در این زمینه شاهد تولید بیشتر از نیاز نخواهیم بود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول