اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تهدید پخش فیلم خانوادگی همسایه صورت گرفت

نقشه سیاه همسایه برای اخاذی 50 میلیون تومانی در زنجان

خبرگزاری فارس: چهار جوان با تهدید پخش فیلم خانوادگی همسایه، قصد داشتند 50 میلیون تومان اخاذی کنند، که با تلاش ماموران آگاهی زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

نقشه سیاه همسایه برای اخاذی 50 میلیون تومانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، تحقیقات پلیس برای دستگیری اعضای این گروه زمانی آغاز شد که مردی با حضور در پلیس آگاهی از تهدید تلفنی چند نفر به آبروریزی و درخواست 50 میلیون تومان اخاذی اعلام شکایت کرد.

این مرد به ماموران گفت: مدتی است که از طرف چند نفر تهدید به پخش فیلم خانوادگی می‌شوم و آنها تهدید می‌کنند، اگر 50 میلیون تومان نپردازم فیلم را پخش و به بچه‌هایم آسیب خواهند زد.

بعد از شکایت این مرد، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی زنجان قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد.

ازآنجا که کپی فیلم مذکور به منزل این شاکی نیز فرستاده شده بود ماموران با بررسی سرنخ‌های موجود متوجه شدند متهمان شناخت کافی از شاکی داشته و آشنای آنها هستند.

کار آگاهان با بررسی اطلاعات موجود یکی از متهمان را که همسایه شاکی بود شناسایی و زیر نظر گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان این مطلب گفت: با توصیه پلیس توافق پرداخت پول بین شاکی و متهمان انجام که در زمان ملاقات و پرداخت پول، همسایه شاکی به همراه سه نفر دیگر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

مصطفی طلوعی گفت: متهمان با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول