اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عملیات ضربتی پلیس مشهد؛

سارقان 26 فقره زورگیری در مشهد دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیات ضربتی پلیس مشهد در 24 ساعت گذشته، شش سارق و زورگیر که سه نفر از زورگیران به 26 فقره زورگیری در شهر مشهد اعتراف کرده‌ بودند، دستگیر شدند.

سارقان 26 فقره زورگیری در مشهد دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس احد کریمی اظهار داشت: ماموران آگاهی کلانتری آستانه‌پرست با انجام اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند که تعدادی سارق و زورگیر در پاتوقی در محدوده این کلانتری دور هم جمع شده‌اند و در حال مصرف موادمخدر هستند.
سرهنگ کریمی افزود: اکیپ‌های عملیاتی کلانتری پس از بررسی اطلاعات و هماهنگی با مقام قضایی ساعت 10 صبح هفتم آذر ماه در یک عملیات ضربتی وارد این محل شدند و تعداد 15 نفر متهم را که در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کردند.
کریمی مقدار مواد مخدر کشف شده را یک گرم تریاک و دو گرم کریستال عنوان و تصریح کرد: دو دستگاه موتورسیکلت نیز در همین ارتباط توقیف شده است.
فرمانده انتظامی مشهد از اعتراف دو نفر از متهمان به 20 فقره زورگیری خبر داد و اظهار داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده سه نفر دارای سوابق کیفری هستند و دو نفر نیز تا کنون به 20 فقره زورگیری در خیابان‌های شهر مشهد اعتراف کرده‌اند که تحقیقات پلیس در این پرونده همچنان ادامه دارد.
دستگیری سارقی زورگیر با شش فقره سابقه سرقت، خبر دیگری بود که کریمی به آن اشاره کرد و افزود: روز گذشته ماموران کلانتری آبکوه نیز از طریق پلیس 110 با خبر شدند که سارقی زورگیر توسط مردم در فرامرزعباسی دستگیر شده است که ماموران بلافاصله در محل حاضر و این متهم را که با همدستی دوستش با زدن اسپری اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بود، به کلانتری انتقال دادند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به شش فقره زورگیری اعتراف کرده است که برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی سپرده شد.
سرهنگ کریمی در ادامه این مصاحبه با اشاره به طرح پاکسازی کلانتری خواجه ربیع، دستگیری سارق مامورنما در محدوده طبرسی و دستگیری دو سارق کیف‌قاپ توسط ماموران کلانتری جهاد، این اقدامات را تشریح کرد.
وی در تشریح این اخبار اظهار داشت: ساعت 17 دیروز ماموران کلانتری خواجه‌ربیع طرح پاکسازی نقاط آلوده را در حوزه استحفاظی کلانتری خود اجرا کردند که در نتیجه، دو سارق حرفه‌ای دستگیر و مبلغ 16هزار و 300 دلار اسکناس و یک میلیون تومان وجه نقد و سه دستگاه خودروی سرقتی بلاصاحب کشف شد.
کریمی افزود: ماموران کلانتری طبرسی نیز ساعت یک بامداد 7 آذر ماه فردی را که با معرفی خود به عنوان مامور از مردم اخاذی می‌کرد دستگیر کردند.
این متهم جهت قبولی فردی در آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مبلغ 30 هزار تومان و جهت گرفتن کفالت مبلغ 100 هزار تومان اخاذی کرده بود.
دستگیری دو سارق کیف‌قاپ توسط ماموران کلانتری میدان جهاد آخرین خبری بود که فرمانده انتظامی مشهد به آن اشاره کرد و اظهار داشت: ساعت 21 شب گذشته در پی اطلاع از یک فقره کیف‌قاپی از خانومی 27 ساله در خیابان بهار و دستگیری متهمان توسط مردم، بلافاصله وارد عمل شدند و این متهمان را که 19 و 20 ساله بودند، به کلانتری انتقال دادند.

مرگ سه زن بر اثر گازگرفتگی در سبزوار 
سه زن در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار خراسان رضوی بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
ساعت 15 هفتم آبان ماه بود که زنگ پلیس 110 به صدا درآمد و پلیس در جریان مرگ مشکوک سه زن در یک منزل قرار گرفت.
در پی اعلام این خبر ماموران پاسگاه داورزن به محل حادثه که در روستای کاهک شهرستان سبزوار قرار داشت مراجعه کردند و تحقیقات خود را برای علت مرگ آغاز کردند.
در بررسی ماموران مشخص شد، سه زن جوان با توجه به اینکه آبگرمکن فاقد دودکش بوده، دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.
پرونده‌ای در این باره تشکیل و موضوع تحت بررسی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول