اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

بهره‌مندی 27 هزار و 800 نفر از مرکز مشاوره ناجا در همدان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان گفت: در سال گذشته 27 هزار و 800 نفر از خدمات مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان برخوردار شدند.

بهره‌مندی 27 هزار و 800 نفر از مرکز مشاوره ناجا در همدان

علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زمینه عملکرد سال 90 اظهار داشت: در سال گذشته 27 هزار و 800 نفر از خدمات مرکز مشاوره نیروی انتظامی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد مشاوره 9 هزار و 619 نفر از خدمات مشاوره‌ای فردی در مرکز مشاوره و کلانتری‌‌های استان همدان استفاده کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: 17 هزار و 640 نفر از خدمات مشاوره‌ای فعال بهره‌مند شدند و 547 نفر نیز از خدمات مشاوره گروهی استفاده کردند.

وی افزود: این میزان مراجعه مرکز مشاوره استان همدان را با توجه به برخورداری از مشاوران با تجربه و نیز رایگان بودن خدمات ارائه شده به لحاظ اعتماد مردم و استقبال آنان در موقعیتی خاص قرار داده است.

خزایی عنوان کرد: سالانه با توجه به تجارب موفق ما استقبال بیشتری از مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان شاهد هستیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان به نقاط قوت مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان اشاره کرد و گفت: از نقاط قوت مرکز مشاوره نیروی انتظامی داشتن برنامه‌های کیفی از جمله تحلیل جرایم و آسیب‌های روانی و اجتماعی است.

وی افزود: بررسی موارد ویژه، تهیه جزوات و بروشورهای آموزشی، تهیه اطلس‌ آسیب‌های روانی و اجتماعی سالانه، انتشار فصل‌نامه آرامش الوند، آموزش کارکنان و آموزش مهارت‌های زندگی در سطح مدارس، مناطق محروم و مساجد و... از فعالیت‌های مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان است.

خزایی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مشاوره و مددکاری در نیروی انتظامی چندبعدی بودن آن است که در ابعاد‌ مختلف یک موضوع بررسی می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان یادآور شد: در پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره 80 درصد پرونده‌ها به مصالحه ختم می‌شود که این یک نقطه قوت برای مرکز مشاوره نیروی انتظامی در راستای کاهش بار قضایی و انتظامی پرونده‌ها و جلوگیری از ریشه‌ای شدن اختلافات شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول